Dziennie z 4-5 razy pojawia mi się bluescreen w Viście 32bit Ultimate SP1, na początku w pierwszych dniach użytkowania nie pojawiało się takie coś, komputer taki jak w podpisie.
Wczesniej gdy dawalem wyszukaj rozwiazanie to nic sie nie dzialo ale teraz zadzialalo i napisalo tak
Problem caused by Kaspersky Anti-Virus
This problem was caused by Kaspersky Anti-Virus. This program was created by Kaspersky Lab. Kaspersky Lab does not currently have a solution for the problem that you reported.
Recommendation
A newer version of Kaspersky Anti-Virus is available for download that might address this problem. Kaspersky Lab recommends updating to the latest version of Kaspersky Anti-Virus to take advantage of security and stability improvements.
Go online to the following website to update Kaspersky Anti-Virus:
Kaspersky Lab
CZyli Kasperski w wersji 6 nie dziala na Viscie ? czytalem że dziala…
To w viscie bluescreeny są? myślałem że zastąpią to jakimś przyjaznym napisem na czrnym tle np. “Twój komputer już nieżyje” :mrgreen: albo zainstaluj avasta, ale niewiem jak chodzi pod viste.
Miałem ten sam problem. Zaktualizowałem Kasperskiego do wersji 7.0.1.321 i nic nie pomogło. Obecnie używam NIS 2008 i jest OK. Na kaspersky.pl jest już dostępna wersja 7.0.1.325 - spróbuj tej, może ekipa Kaspersky`ego poprawiła ten problem.
Z darmowych bezproblemowo sprawuje się Avira - oprócz wirusów można włączyć wykrywanie rootkitów. Problemy natomiast powodowała darmowa wersja Bitdefendera (konkretnie problemy z Windows Mail). Tyle moich doświadczeń