<br /> <hr /> Jak zmienic długość lini

Witam. Napisałem swoja pierwsza stronkę WWW, moze nie jest zbyt efektowna (CSS), lecz mi się podoba ;] Prawie ja skończyłem, lecz denerwuję mnie na tej stroni jeden mankament a niestety nie wiem jak to zmienic :frowning: Otóż odnośniki do podstron pozakrywałem obrazkami, i od owych odnośników, znaczek aktualności oddzieliłem znacznikiem

[/code]




No i tutaj tkwi problm, znacznik ten przecina całą stronę, a ja chce, żeby odznaczał tylko aktualności, zeby byłato kreska na max. 9 cm. Jak trzeba zedytowac HTML'a aby tak własnie było, aby było łatwiej daję jak wyglada cały kod dotyczacy w/w znaczników:

[code]


Długość linii


Morgen , Przepraszam, ale ja w HTML’u jestem początkujący :frowning:

Czy mógłbyś mi odpowiednio zedytować te linie bo niestety nie mam zielonego pojecia gdzie należy to wstawić :frowning:

A czy kiedy obramówki znikna to czy pod Opera strona nadal bedzie wyswietlana tak samo ?

Daj mi cały kod strony [index.html] :slight_smile:

Wiem wiem, ze sie roi od błędów, no ale jestem początkujący, więc prosze mi tego nie wytykać :]

Morgen , z obramówkami sobie poradziłem, więc jeśli bedziesz tak miły zedytuj mi tylko te linie ;]

Strona uczniowskiego klubu sportowego "Tęcza". Publicznego Gimnazjum w Jasienicy.

Stronę najlepiej przegladać przez Operę


IR.PL - Darmowe aliasy dla Twoich stron WWW Image Hosted by <br /> <br /> ImageShack.us rekordy.gif galeria.gif

href=“Archiwum1.html”archiw2004xc5.png


Tam, gdzie masz znacznik

[/code]


zamień na

[code]


rozmiar - długość linii w pikselach.

Morgen , dzięki :stuck_out_tongue: Mam jeszcze takie jedno pytanko, czy zdjęcia maskujące linki, lepiej trzymac na serwerze czy żeby z imageshacka ściągały te zdjęcia, że tam gdzie adres do zdjcia podaję linka do imageshacka ?

Jeżeli masz dobry (szybki) serwer i nie brakuje Ci miejsca na obrazki to lepiej trzymać u siebie. :slight_smile: