thor82
(Thor1982)
19 Sierpień 2010 18:19
#1
Od kilku dni ( dokładniej mówiąc od 14 sierpnia ) antywirus nie może mi pobrać aktualizacji ;/
Próbowałem pobrać instalkę ze strony producenta (później z dobrych programów) i przeinstalować ale po kliknięciu na “pobierz” "“muli” 2-3 minuty i wyskakuje strona błędu
Połączenie przerwane przez serwer Próbujesz odwiedzić adres http://download.eset.com/download/win/e … 32_plk.msi, który jest w tej chwili niedostępny. Upewnij się, czy adres został wpisany poprawnie, a następnie spróbuj ponownie wczytać stronę. Upewnij się, czy połączenie internetowe jest aktywne i sprawdź, czy inne aplikacje wymagające tego połączenia działają prawidłowo. Sprawdź, czy ustawienia używanego przez ciebie oprogramowania związanego z bezpieczeństwem sieciowym są prawidłowe i nie utrudniają zwykłego przeglądania sieci. Jeżeli znajdujesz się za zaporą połączenia internetowego sieci lokalnej i myślisz, że może to być powodem problemów - skontaktuj się z administratorem sieci. Naciśnij klawisz F12 i wyłącz opcję używania serwerów proxy, chyba że wiesz, że używanie proxy jest niezbędne do łączenia z Internetem. Odśwież stronę. Potrzebujesz pomocy? Otwórz Pomoc Opery. Odwiedź witrynę wsparcia technicznego Opery.
Wykupioną licencje mam do grudnia 2011
Próbowałem tez ze strony słowackiej i angielskiej producenta ale ten sam problem występuje.
Co to może być?? Wirus w komputerze czy jakieś problemy po stronie serwera antywirusa??
fiesta
(fiesta)
19 Sierpień 2010 19:20
#2
Ale dlaczego pobierasz wersje testowe ??
Przy pobieraniu wersji pełnej ze strony ESETa powinieneś być poproszony o nazwe użytkownika i hasło i dopiero potem masz dostęp do serwera ftp ESETa.
thor82
(Thor1982)
19 Sierpień 2010 19:38
#3
Nie wiem skąd wywnioskowałeś że jest to wersja testowa.
Wchodzę tak :
http://www.eset.pl/nod32—skuteczny-antywirus.html
Pobierz
Pobierz pełne (płatne) wersje rozwiązań ESET
Pobierz ESET NOD32 Antivirus…
ESET NOD32 Antivirus 4.2.64.12: nazwa pliku
dla Windows 7/XP/2000/Vista (wersja 32-bitowa) eav_nt32.msi [pobierz]
Po kliknięciu ostatniego “pobierz” nic się nie zmienia przez 2-3 minut, po czym przechodzi na stronę http://download.eset.com/download/win/eav/eav_nt32_plk.msi na której wyświetla się wyżej wymieniony błąd.
Mam rozumieć że tylko ja mam ten problem, a inni wchodzą tam bez problemu??
– Dodane 21.08.2010 (So) 6:46 –
Próbowałem na innym komputerze i wszystko działa poprawnie.
Wie ktoś może w czym może leżeć problem?? I jak go rozwiązać???