Brak dostępu do Internetu - log z ComboFix'a

Witam,

Coś dostało się do komputera niestety i zablokowało mi zupełnie dostęp do Internetu. Korzystam z modemo-routera do Neostrady. Inne komputery działają a temu nie przydziela IP po DHCP niestety. Brakuje też zakładki ZAAWANSOWANE we właściwościach połączenia lokalnego i tym samym nie ma możliwości włączenia firewall’a systemowego. Przeskanowałem komputer ComboFixem i niestety nie rozwiązało to problemu.

Poniżej przedstawiam log z ComboFix’a. Z góry dziękuję za pomoc.

http://wklejto.pl/40239

Dodane 10.08.2009 (Pn) 23:57

Przeleciałem to jeszcze raz CombiFixem, przeskanowałem nodem32 oraz Malwarebyte - wszystko pousuwało.

Komputer wydaje się być czysty i chodzi bardzo ładnie.

Jedyny mankament z tym połączeniem sieciowym.

Zrobiłem screena i wygląda to tak:

http://wstaw.org/p/35b5/

Oczywiście przeinstalowywałem kartę sieciową ale dalej nic :frowning: