Witam,
Coś dostało się do komputera niestety i zablokowało mi zupełnie dostęp do Internetu. Korzystam z modemo-routera do Neostrady. Inne komputery działają a temu nie przydziela IP po DHCP niestety. Brakuje też zakładki ZAAWANSOWANE we właściwościach połączenia lokalnego i tym samym nie ma możliwości włączenia firewall’a systemowego. Przeskanowałem komputer ComboFixem i niestety nie rozwiązało to problemu.
Poniżej przedstawiam log z ComboFix’a. Z góry dziękuję za pomoc.
– Dodane 10.08.2009 (Pn) 23:57 –
Przeleciałem to jeszcze raz CombiFixem, przeskanowałem nodem32 oraz Malwarebyte - wszystko pousuwało.
Komputer wydaje się być czysty i chodzi bardzo ładnie.
Jedyny mankament z tym połączeniem sieciowym.
Zrobiłem screena i wygląda to tak:
Oczywiście przeinstalowywałem kartę sieciową ale dalej nic