Mam problem z dostępem do Internetu na komputerze stacjonarnym,po próbie usunięcia wirusa System Progressive Protection który usuwałam programem Malwarebytes Anti-Malware w trybie awaryjnym w sieci. Niestety tylko tyle zdążyłam zrobić w tym trybie bo po restarcie systemu już nie było połączenia z Internetem. Później jeszcze skanowałam antywirusem Comodo, Spybotem, CClainerem , robiłam naprawianie systemowym narzędziem i skasowałam wpisy do przywracania systemu. Znalazłam problem z zaporą systemu windows nie mogę jej aktywować i wszystkie podpowiedzi ma stronie Microsoft nie wypaliły.
Proszę o pomoc bo nie mam już pomysłu. Zrobiłam skan OTL, mam raport. Co mam zrobić?
Tak odinstalowałam Comodo i zaraz spróbuję wysłany program.
– Dodane 29.11.2012 (Cz) 16:53 –
Niestety program nic nie zdziałał ponieważ wyświetlił się komunikat ze nie można uruchomić funkcji inicjującej import.dll i kod błędu.
Natomiast Comodo nie działa ale z powodu braku dostępu do sieci nie odinstalował się całkowicie. Internetu brak, zapora nadal nie może być uruchomiona.
Comodo mam już odinstalowany, ale Malwarebytes robił skanowanie z sieci w trybie awaryjnym i nie mam żadnych informacji z tego skanowania. Próbowałam uruchomić wiersz polecenia ale wyskakiwał komunikat z C:\Windows\system32.netsh.exe o treści:
Nie można uruchomić funkcji inicjującej intHelper.dll w IPMONTR.DLL, błąd 11003.
Natomiast strona podajdalej obecnie aktualizuje się więc na razie nie działa. Co można jeszcze innego zdziałać?
Zrobiłam tą nakładkową naprawę Windowsa, chyba niewiele to zmieniło bo zapora nadal nie może być uruchomiona ten sam komunikat co wcześniej. Internetu też nie ma ,wykonałam próbę naprawy połączenia. Najpierw był komunikat że nie może być ukończona czynność czyszczenia pamięci podręcznej DNS, a po powtórzeniu naprawy kolejny raz wyszło to co było na początku, że System nie może naprawić ponieważ nie można ukończyć rejestrowania w systemie DNS.
– Dodane 30.11.2012 (Pt) 0:24 –
Teraz wykonałam instalację tych wpisów, i tak jak napisałeś komendę też .