Brak dostępu do internetu

Witam!

Kupiłem nowy router firmy Sitecom http://www.sitecom.com/wireless-gigabit-router-n600-x5/p/843 Skonfigurowałem !Ale Mam problem z Dostępem do Internetu!

beztytuuohy.png

beztytuu1or.png

beztytuu3ut.png

Proszę o pomoc!

Pozdrawiam

Może wymagane jest użycie adresu MAC takiego jakiego używał stary router?

internet od kablówki? Musisz klonować adres MAC z urządzenia, które jest pierwotnym sprzętem konfiguracyjnym przy montażu.

Wytłumaczysz mi jak ? :?

Masz opisane w instrukcji

http://www.sitecom.com/download/4856/WL … ev-1.2.pdf

11 Configuration Wizard , 3 zdjęcie. Wpisz tam adres MAC komputera na którym był instalowany pierwszy raz internet lub adres MAC poprzedniego urządzenia.

Adres MAC komputera uzyskasz w następujący sposób:

cmd.exe

ipconfig /all

I przy danej karcie masz Adres fizyczny.

A z urządzenia to chyba nie muszę mówić gdzie jest.

Zrobiłem według instrukcji i dalej jest problem! :frowning:

Może podajesz zły adres MAC. W jaki w ogóle sposób łączysz się z internetem? Jaki to jest typ łącza? Z tego co widzę po twoim adresie IP, twój dostawca korzysta najwyraźniej z łączy TP/Orange, więc tu klonowanie nie powinno być wymagane i może wybierasz zły typ połączenia, dlatego musisz nam napisać w jaki sposób się łączysz z internetem. Jeśli masz jakiś modem, napisz co to jest za modem i podaj jego nazwę i model.