Brak dostępu do internetu


(Koralewicz) #1

Witam!

Kupiłem nowy router firmy Sitecom http://www.sitecom.com/wireless-gigabit-router-n600-x5/p/843 Skonfigurowałem !Ale Mam problem z Dostępem do Internetu!

beztytuuohy.png

beztytuu1or.png

beztytuu3ut.png

Proszę o pomoc!

Pozdrawiam


(adam9870) #2

Może wymagane jest użycie adresu MAC takiego jakiego używał stary router?


(Surmapiotr) #3

internet od kablówki? Musisz klonować adres MAC z urządzenia, które jest pierwotnym sprzętem konfiguracyjnym przy montażu.


(Koralewicz) #4

Wytłumaczysz mi jak ? :?


(Surmapiotr) #5

Masz opisane w instrukcji

http://www.sitecom.com/download/4856/WL ... ev-1.2.pdf

11 Configuration Wizard , 3 zdjęcie. Wpisz tam adres MAC komputera na którym był instalowany pierwszy raz internet lub adres MAC poprzedniego urządzenia.

Adres MAC komputera uzyskasz w następujący sposób:

cmd.exe

ipconfig /all

I przy danej karcie masz Adres fizyczny.

A z urządzenia to chyba nie muszę mówić gdzie jest.


(Koralewicz) #6

Zrobiłem według instrukcji i dalej jest problem! :frowning:


(roobal) #7

Może podajesz zły adres MAC. W jaki w ogóle sposób łączysz się z internetem? Jaki to jest typ łącza? Z tego co widzę po twoim adresie IP, twój dostawca korzysta najwyraźniej z łączy TP/Orange, więc tu klonowanie nie powinno być wymagane i może wybierasz zły typ połączenia, dlatego musisz nam napisać w jaki sposób się łączysz z internetem. Jeśli masz jakiś modem, napisz co to jest za modem i podaj jego nazwę i model.