Witam. Szukałem rozwiązań na ten temat lecz żadne nie było pomocne. A więc czasem jakoś co 1-2h przerywa mi internet , pokazuje się wykrzyknik i pisze " Brak dostępu do internetu" gdy kliknę “rozwiąż problemy” wychodzi , że “Serwer DNS nie odpowiada”. Co zrobić ? Próbowałem ustawić DNS na automatycznie i na sztywno i nic, nie pomogło. Ustawiałem również DNS google , również nic. Czyściłem rejestry tez nic. Zmieniłem kartę sieciową również to samo. Błąd sam znika po paru minutach. Mój router to : TD-W8980. Proszę o pomoc
Witam,
Spróbuj w takim razie zaktualizowac oprogramowanie swojego routera
http://www.tp-link.com.pl/products/details/?model=TD-W8980#down
Sprawdz koniecznie czy wersja routera zgadza się z oprogramowaniem
Ewidentna wina dostawcy internetu !
TP-Linki też lubią mieć swoje humory,ale fakt dostawcy też nie są święci.
Podgląd Zdarzeń - DNS ClientEvent ?
Router zakupiłem ok. 5 dni temu, więc raczej powinno wszystko grać ale rano zobaczę co i jak i dam znać. Dostawca to Neostrada… i mam z nimi często problemy, tzn. “mam” 6MB ale gdy robię testy wychodzi przeważnie 2-3mb , wtedy do nich dzwonie , naprawiają i działa z tydzień potem znowu dzwonie… i tak w kółko. Denerwuje mnie to już, więc zastanawiam się nad zmianą dostawcy jakiego polecacie? I czy to jest problem gdy mam internet przez kabel telefoniczny ? bo z tego co orientuje to tylko neostrada i netia mają internet na kablu telefonicznym. Btw. jak sprawdzić podgląd zdarzeń DNS ClientEvent ?
WIN+R
EVENTVWR.exe
Nie wiem czy o to chodzi ale :
" Poziom Data i godzina Źródło Identyfikator zdarzenia Kategoria zadania
Ostrzeżenia 2015-02-18 08:56:39
Microsoft-Windows-DNS-Client 1014
Brak Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy dns.msftncsi.com po tym, jak żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział."
Wszystko jasne .
A tak jaśniej byś mógł ? btw. Rzuciłem kablem przez okno do routera i mam bezpośrednio podłączony, na razie wszystko śmiga ale wyglądem to 2/10