Brak dostępu do litery w XP

Szlak mnie zaczyna trafic bo nie mam licery c z kreską . poprostu jak naduszam ALT+C powinno byc c z kreską a ja mam puste pole. Jak to naprawic. Pomóżcie.

Sprawdz czy jakiś program nie używa skrótu Alt+c

Ok sprawdzę ale gdzie? jak tego szukac?

W uruchomionych aplikacjach.

Czy możesz mi powiedzie trochę jaśniej bo jestem zielony . gdzie albo jak mam tego poszukac. samo słowo aplikacje jest do przyjęcia przez mój tępy łeb ale jeszcze gdybyś mógł mi go lekko rozjaśnic to bedę wdzięczny. Może znasz jakieś skróty żeby to sprawdzic?

Na pasku koło zegara masz programy które używają skrótów. Róznych. Musisz znaleść ten który używa Alt+C.

NP> Kliknij na przeglądarce Widok a zobaczysz przy opisach skróty .

Sorry ale nie mam zdefiniowanych zadnych programów pod tym skrótem ALT+c . Więc gdzie tkwi błąd?

Masz ustawiony jezyk polski programisty???

Na pasku start mozesz sprawdzić lub w Panlu admina.

Ale to zapewne jest jakis program który niedawno instalowałes, ewentualnie sterwniki do karty graficznej.

powoli dochodzę do sedna problemu tyle że niestety nie mam ustwionej na polski programisty bo mi się nie wyświetla ta opcja. . Może mi powiesz jakie kroki po kolei mam robi żeby to zmienic. Mam XP i klawiaturę bezprzewodową. Z góry dziękuję za pomoc.

Start>>Panel sterowania>>Data, godzina, język i opcje regionalne>>Opcje jezykowe i regionalne.

Zakładka języki>>szczegóły. :slight_smile: Tam zobacz

mam polski programisty ale dalej nie mam c z kreską

Więc szukaj programu.

Prawym na pasku start>>Menadżer zadań>>Procesy.

Czy ten problem istniał “od zawsze” czy też pojawił się w jakimś konkretnym momencie (np. po zainstalowaniu jakiegoś programu)?

Jeśli tak to prawdopodobnie właśnie ten program korzysta ze skrótu ALT+C.