Brak dźwięku przy filmikach z You Tube

Co może byc tego powodem?Z innymi filmikami nie mam problemu,wszędzie jest dżwięk ale z you tube ani podobnych typu wrzuta.pl nie mam dżwięku,może to sprawka jakiś kodeków?Z góry zaznaczam że jestem początkująca w sprawach internet-komputer.W panelu sterowania w dżwiękach jest wszystko włączone,jak chce obejrzeć jakis filmik to ta ikonka z dźwiękiem też jest włączona na maxa ale dźwięku nie ma.Co robić?

dodam że mam Internet Explorer 7 a wcześniej miałam 6 i tez nie działało.Karta GeForce,komp ma dopiero jakiś ponad rok.

Witam.

Zobacz TUTAJ

Tam opisałem jak zrobić z dzwiękiem.

P.S Edytuj posty. :slight_smile:

Pozdrawiam TheRamzes

Zrobiłam tak jak napisałeś i wyświetlił się komunikat że zostało wpisane do rejestru ale w filmikach nadal dźwięku nie ma:(

Hm… to zainstaluj kodeki:

Masz TUTAJ

Zainstalowałam kodeki ale nadal nic nie działa…Chyba jestem jakimś szczególnym przypadkiem:(Bardzo dziękuję że próbowałeś mi pomóc ale niestety,masz może jeszcze jakiś pomysł? :frowning:

Hm… Włącz Narzedzia -> Opcje Internetowe -> Karta Zaawansowane -> I masz tam zaznaczone odtwarzaj dzwięk na stronie? Jeśli nie to zaptaszkuj zastosuj i uruchom ponownie przegladarke.

mam pytanko gdzie są te narzędzia bo nie mogę ich znaleźć,szukałam w panelu sterowania ale tam ich nie ma.proszę o wyrozumiałość:)

Yyyy no w przeglądarce u góry.

już znalazłam ale mam wszystko po angielsku ale szukam tego teraz

znalazłam z tym dźwiękiem ale on był już wcześniej zaznaczony czyli “zaptaszkowany” więc to nie to:(niestety

No to nie zostaje mi nic innego jak zaproponowac zmiane przeglądarki (zapawniam na lepsze) np.

-FireFox

-Opera

Chyba, że znajdzie sie ktoś madrzejszy i pomoże :slight_smile:

Pozdrawiam TheRamzes. :wink:

FireFox’a mam i tez na nim nie działa dźwięk ale jakoś to przezyje:)Mówi się trudno ale dziękuję bardzo za rady.

Pozdrawiam Ilona:)

Może spróbuj według tego.

Nadal nic:(((

Jaką masz wersją Flasha ?