Brak dźwięku w laptopie

Witam,

Posiadam laptopa Advent QC430, który ma kartę dźwiękową Conexant CX20549. Po zmianie systemu z WinVista na XP (professional edition) i instalacji sterowników ze strony producenta laptopa, nie ma dźwięku. W panelu sterowania (zakładka “system”), jest pokazane że karta dźwiękowa działa poprawnie, a w zakładce “dźwięki urządzenia audio” znajduje się monit mówiący o braku jakichkolwiek urządzeń audio. Instalowałem poprawkę dla XP KB888111xp2pl, przeprowadzałem instalacje z różnymi sterownikami Conexanta lecz nic to nie dało. Proszę o pomoc, ponieważ nie mam pojęcia co robić dalej. ![-o<

A zainstalowałeś wcześniej sterowniki do chipsetu płyty głównej ?

Pobierz program Everest Ultimate Edition.

Otwórz program -> Komputer -> Podsumowanie -> spisz informację z pozycji:

-> Mikroukład płyty głównej

Mobile Intel Calistoga-G i94GML

pozdrawiam

Pobierz i zainstaluj ten sterownik do chipsetu płyty głównej.

Po instalacji uruchom ponownie komputer.

Następnie pobierz i zainstaluj poprawkę KB888111 (ewentualnie, jeżeli KB888111 nie zadziała zainstaluj Microsoft UAA Bus Driver).

Następnie pobierz i zainstaluj ten sterownik do karty dźwiękowej.

Po instalacji uruchom ponownie komputer.

Dzięki, jutro się tym pobawie.

witam! !!

Niestety u mnie nie działa. Nawet po ponownym zainstalowaniu WinXP sp2 na czystym dysku nie było pozytywnych efektów. Objawy te same, które opisałem parę postów wyżej. Karta dźwiękowa jest sprawna, po instalacji WinVista dźwięk jest. Niestety nie mogę pozostać na tym systemie, więc proszę o dalsze porady co do dźwięku w WinXP.

Pozdrawiam

Hey mam ten sam problem i ten sama karte dzwiekowa. Jesli sie czegos dowiem to napisze. Pozdro