greg66
(Gwisniewski)
20 Lipiec 2013 12:02
#1
Witam
Po wirusie którego wywaliłem nie mam dżwięku na kompie
Ściągnąłem everesta i zrobiłem diagnozę
wynik :
wyniki testu modułu DirectSound : wystąpił błąd w kroku 3 /DirectSoundCreate/ :HRESULT = 0x88780078 /brak sterownika//
jestem totalnym laikiem /ale może z pomocą coś z tym zrobię/
Pozdr
Dimatheus
(Dimatheus)
20 Lipiec 2013 12:09
#2
greg66 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem, a następnie - korzystając z przycisku
Pozdrawiam,
Dimatheus
RPS
(RPS)
20 Lipiec 2013 12:56
#3
Podaj model płyty głównej.
greg66
(Gwisniewski)
20 Lipiec 2013 13:17
#4
Chodzi o nazwę płyty głównej ?
Nazwa płyty głównej Dell OptiPlex 745
XMan
(XMan)
20 Lipiec 2013 13:26
#5
Jak wywaliłeś wirusa, sam czy już wcześniej założyłeś temat ?
Nie tak łatwo ponieważ jeżeli była infekcja to wirus + inne wirusy mogą jeszcze być w komputerze/systemie.
Przeskanuj komputer programem Malwarebytes Anti-Malware
Pełne skanowanie
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
Po skanowaniu wrzuć z niego raport.
Wrzuć dodatkowo wymagane logi OTL + Extras :
analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741
Czekaj za odpowiedzią fachowców z działu Bezpieczeństwo .
Jeżeli logi nie zostaną sprawdzone wcześniej to nie ma sensu instalowania sterowników ponieważ problem może szybko powrócić
RPS
(RPS)
20 Lipiec 2013 13:27
#6
http://www.dell.com/support/drivers/us/ … tiplex-745
Wybierz jaki masz system i które sterowniki chcesz pobrać.
greg66
(Gwisniewski)
20 Lipiec 2013 13:50
#7
po wywaleniu wirusa przeskanowałem kompa avastem /dwa razy/
system to mam wybrać windows xp /bo taki mam/, ale jakie to mają być sterowniki /nazwa/ i gdzie to mam kliknąć na podanej przez Ciebie stronie.
Dimatheus
(Dimatheus)
20 Lipiec 2013 14:11
#8
greg66 , na forum używamy polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku
Pozdrawiam,
Dimatheus
XMan
(XMan)
20 Lipiec 2013 14:55
#9
Za mało, wykonaj to co p/w polecałem.
Po sprawdzeniu czy nie masz jeszcze wirusów zainstaluj:
http://www.dell.com/support/drivers/us/ … tiplex-745
Chipset (u góry).
Audio.
greg66
(Gwisniewski)
20 Lipiec 2013 15:12
#10
ok
skanuję wg Twojej rady
wyniki zamieszczę po.
– Dodane 20.07.2013 (So) 18:04 –
przeskanowałem było jeszcze trochę zarażonych plików /nie wiem jak mam zamieścić raport?/
ściągnąłem to co mi podałeś i co teraz ,bo dżwięku nadal nie mam ?
greg66 byłeś o coś poproszony, popraw resztę postów oraz tytuł zgodnie z zaleceniami Dimatheus . Więcej przypomnień nie będzie.
greg66
(Gwisniewski)
21 Lipiec 2013 08:33
#12
No przecież tytuł zmieniłem a reszta poprawiona
Dimatheus
(Dimatheus)
21 Lipiec 2013 09:26
#13
Hej,
Teraz jest OK.
Myślę, że ten temat pomoże w kwestii gdzie i jak zamieścić logi.
Jeśli sterowniki były spakowane w archiwum zip, to czy przed instalacją wypakowałeś je i dopiero wtedy rozpocząłeś procedurę instalacji?
Czy w systemie zainstalowany jest najnowszy Service Pack 3?
Pozdrawiam,
Dimatheus
greg66
(Gwisniewski)
21 Lipiec 2013 12:30
#14
Witaj
te sterowniki nie były w zipie tylko od razu się zainstalowały. Nie wiem czy to o to chodziło : ze strony ,która była podana nacisnąłem na audio i pobrałem plik i tak samo zrobiłem z chipsetem /tylko tam były dwa pliki a ja ściągnąłem jeden/ i to mam zainstalowane na kompie.
a jak mam sprawdzić czy mam najnowszego Service Pack 3 ?
Pozdr
greg66
RPS
(RPS)
21 Lipiec 2013 13:22
#15
Prawy klik na Mój komputer --> Właściwości
greg66
(Gwisniewski)
21 Lipiec 2013 13:49
#16
tak podaje ,że service pack 3 jest
Dimatheus
(Dimatheus)
22 Lipiec 2013 05:42
#17
Hej,
A co to znaczy, że zainstalowały się automatycznie? Możesz opisać, co zrobiłeś?
Dla chipsetu miałeś ściągnąć ten plik, a dla audio ten .
Pozdrawiam,
Dimatheus