Brak informacji po usunięciu urządzenia - Windows 7 Ultimate (x64)

Witam.

Ruszałeś usługi ? 

 

Daj screen swoich usług.

Jak wejść ? 

 

WINDOWS + R > services.msc

lub 

Menu Start > szukaj : Usługi. 

Usługi ruszałem po świeżej instalacji, a właściwie tylko wyłączyłem indeksowanie i Defendera. Te same usługi wyłączyłem również na innych komputerach i laptopach w domu (w sumie 5). Żaden z nich nie ma takich objawów. Ogólnie, wcześniej problemu nie było, zaczęły się z dwa miesiące temu tak same z siebie…

Screeny moich usług:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9412120/screenshot_01.png

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9412120/screenshot_02.png

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9412120/screenshot_03.png

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9412120/screenshot_04.png

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9412120/screenshot_05.png

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9412120/screenshot_06.png

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9412120/screenshot_07.png

Spróbuj usunąć pamięć podręczną ikon. 

 

Tym narzędziem: 

 

Następnie restart. 

 

Napisz jaki efekt. 

Usługi OK. 

Efekt został bez zmian, cały czas takie samo zachowanie po bezpiecznym usunięciu urządzenia - brak powiadomienia, ikonka znika po odłączeniu urządzenia z portu.

Spróbuj przeczyścić rejestr. 

 

Np. CCleanerem. 

Rejestr sprawdzam CCleanerem regularnie od początku tego systemu i jeśli coś tam się pojawia, to czyszczę, więc myślę, że tutaj jest wszystko w porządku. Zero błędów w rejestrze.

Wejdź do C:Windows\sysWOW64 i skopiuj _ hotplug.dll _ , do innej lokalizacji, np pulpitu. 

Pobierz ten: http://www.dlldump.com/dllfiles/H/hotplug.dll  i wstaw go w to samo miejsce. 

 

Możliwe, że twój jest w pewien sposób uszkodzony. A kopiowanie to po prostu kopia , gdyby coś poszło nie tak :) 

 

Jeżeli nie pomoże to wina po stronie rejestru . 

W tym katalogu tej biblioteki nie było. Co prawda wgrałem ją i zrestartowałem system, ale to nic nie dało. Zajrzałem do katalogu C:/Windows/** System32** i ów plik był, ale nie mogę go podmienić ani w trybie normalnym, ani w awaryjnym… Próbowałem poprzez kopiuj-wklej, jak też poprzez aplikacje specjalnie stworzoną do podmian systemowych plików. Dodam, iż UAC mam wyłączony.