Brak internetu - BlackBox BB54Gv2

Witam.

Próbowałem skonfigurować router BlackBox BB54Gv2 aby mieć w domu bezprzewodowy internet pod dostawcę Multimedia. Udało się utworzyć sieć, wszystko pięknie, ładnie się łączy jednak mam ‘Brak dostępu do internetu’ i nie wiem co na to zaradzić.

Z tego co się rzuca w oczy to brak połączenia WAN i przypisanej bramy i adresu IP w statusie urządzenia (co widać na obrazku nr 2)

Na modemie od dostawcy wszystko OK…

Załączam screen’y z konfiguracji.

1.png

2.png

3.png

zrestaruj modem Mulitimedii - dostawca pamięta MAC adres poprzedniego urzadzenia.

ewentualnie sklonuj MAC adres urządzenia, na router.

Po restarcie w Clone MAC są same zera.

Adres MAC którego urządzenia mam wpisać do tego routera?

Ja nie wiem, jak konkretnie się zachowuje Twój router, gdy nie ma adresu do sklonowania - może wyświetla zera.

Należy sklonować MAC adres urządzenia na którym działa internet przez modem Multimedii.

Zresetuj modem i router. Jeśli dalej nie będzie działać, w zakładce MAC Clone na routerze wpisz adres MAC karty sieciowej. Poznasz go wpisując w cmd/PowerShellu (wygodniej będzie skopiwać):

ipconfig /all

Jeśli to nie pomoże, podaj jaki masz modem. Jeśli motorola to może trzeba będzie zresetować go przez stronę http://192.168.100.1 (login: admin; hasło: motorola).

Dokładnie mówiąc to urządzenie od MM to router PTI 8111… Jutro spróbuję z tym MAC Clone.

Resety nic nie dają.

I jak?

No i dalej klapa… Nic się nie zmienia. Jeśli wpisuję adres MAC w zakładce WAN, to na stronie ze statusem jest on taki jak wpisałem, a jeśli wpiszę MAC w zakładce LAN to w ogóle nie mogę połączyć się z routerem.