Brak internetu po formacie

Witam. Pisze od kumpla.

Dzis zrobilem formata i zainstalowalem na laptopie Acer Aspire 5315 Windows XP professional.

Pobrałem wszystkie stery jednak nie wiem dlaczego nie działa mi internet.

Gdy włączam mozille pojawia sie napis - tryb offline.

Miałem problem z uruchomieniem Broadcom Ethernet - wydaje mi sie ze to sterownik do neta.

Nie mogłem rozpocząc jego instalacji . Jest to plik systemowy- nie wiem jak go odpalić ani co z nim zrobić żeby działał internet.

W ogóle nie pokazuje mi czy jestem podłączony-czy nie tak jakbym go w ogóle nie miał.

Jestem zielony w informatyce dlatego prosze o pomoc- co mam zrobić aby internet zaczął działać.

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale internet mam tzw “radiowy” z kafejki,działa nawet dobrze.

Pozdrawiam licze na liczne i mądre odpowiedzi.

MamPytanie , proszę o zapoznanie się z tą stroną oraz tym tematem, i konkretne nazwanie tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Jak się łączysz ?

1 poprzez router który udostępnia ci net ?

2 poprzez jakaś kartę wifi ?

Nie znam Mozilli, korzystam z Chrome, ale w opcjach przeglądarki obok trybu offline powinien być przełącznik trybu online. Miałem tak na Chrome w laptopie syna po reinstalacji systemu. Przeglądarka działała w trybie offline, wystarczyło w opcjach włączyć - pracuj w trybie online - i po kłopocie. Jeśli masz dobrze i kompletnie zainstalowany system, to powinno zadziałać

Włącz przełącznik WIFI który znajduje się nad klawiaturą po lewej stronie u góry, znajduje sie pod przyciskiem power, z lewej strony.

router wyświetla że nie mam zainstalowanego kontrolera ethernet, mam go na kompie ale to nie jest instalacja tylko jakis plik systemowy i nie wiem co z nim zrobić.Skąd mogę pobrać instalacje tego kontrolera.