Mam problem z laptopem. Pracuje na Windows XP i komputer połączony jest kablem do małej sieci.
Po godzinie nie ma połączenia z internetem i komputerami w sieci. Pomaga ponowne uruchomienie komputera. Na 8 godzin pracy dzieje się tak 2 lub 3 razy. Myślałem, że to kabel ale nie pomagało by wtedy ponowne uruchomienie komputera. Przeskanowałem cały system od wirusów ale nic nie znalazłem.
Idź z tym do gościa u którego masz neta i niech on się z tym bawi, w końcu tak jakby to on jest usługodawcą i powinien dbać o klienta. Jeśli wszystko było by w porządku takie rzeczy by nie występowały.
SpeaedStream 5100 jest MODEMEM - a nie ROUTEREM. To prowadzi z kolei do zrozumienia dlaczego adresy IP są przydzielone na sztywno dla każdego komputera. Moim zdaniem - problemem jest połączenie komputera z przełącznikiem sieciowym - albo nawet sam przełącznik (przepełniająca się tabela routingu?). Istnieje też możliwość występowania konfliktu sprzętowego (np. dwa takie same adresy IP lub MAC - względnie brak tego ostatniego na rzeczonym komputerze).