Brak internetu po skanowaniu programem avast

Witam

Po skanowaniu rozruchowym dysku C, avast wykrył wirusa w windows/system32 i usunął je. Po wyłączeniu komputera i włączeniu nie uruchamia się internet, po włączeniu przeglądarki pisze połączenie zostało zresetowane. W kwarantannie avasta są następujący pliki systemowe: kernel32.dll, winsock.dll, wsock32.dll. Nie da się ich przywrócić. Dodam iż na tym komputerze iternetu nie ma, lecz na telefonie i drugim komputerze jest.

Prosze o pomoc + jestem zupełnie zielony w tych sprawach.

Pawel511211 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem i stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Musisz odszukać raport i odczytać jaki plik został usunięty.

Poza tym używasz starej wersji, bo w nowej nie ma w kwarantannie kopii bezpieczeństwa prawidłowych plików systemowych.

Napisałem jakie pliki zostały usunięte (systemowe ), próbałem je pobrać z internetu i je wkleić do folderu system32, lecz bezskutecznie.

Mogę nawet wrzucić zdjęcie plików w kwarantannie, które wymieniłem.

Wyraźnie napisałem, że śmieszny Avast zawsze tworzy kopię bezpieczeństwa tych plików.

Wymienione pliki nie zostały usunięte i nie są przyczyną tego problemu.

To co jest nie tak?

Przecież ten program zapisuje jakieś raporty.

Szukaj w raporcie informacji jaki plik został usunięty.

Poza tym nawet nie wiadomo jaki masz system.

Czy próbowałeś przywracania systemu?

Wszystkie programy -> Akcesoria -> Narzędzia systemowe -> Przywracanie systemu

Mam Windows Xp, i te pliki kernel32.dll, winsock.dll, wsock32.dll.  one są w kwarantannie, ale podczas skaniwania rozruchowego usunął je. Z przywracaniem systemu zaraz spróbuje.