Brak internetu przez router po formacie

Witam. Otóż zrobiłam format kompa i nie mam teraz internetu. Mam router TP-LINK TL-WR340G podłączony do kompa i laptop na którym net działa. Jestem w tym zielona, wiec proszę o jak najdokładniejsze wypowiedzi. Proszę o pomoc.

Zainstalowałaś kartę sieciową?

i tu niestety pojawia się problem. wkładam płytkę wybieram do systemu xp ale nie mam czego zainstalować, jest pewna ikonka która podejrzewam jest do tego sterownika ale pojawia mi się “użyć usługi sieci Web do znalezienia odpowiedniego programu” więc nie wiem o co chodzi

Nie zainstalowałaś sterownika do karty sieciowej. Poszukaj płytki ze sterownikami z płyty głównej i zainstaluj brakujący sterownik albo ściągnij ten sterownik ze strony producenta płyty głównej.

Start -> Mój komputer -> Właściwości -> Sprzęt -> Menedżer urządzeń -> Karty sieciowe -> Aktualizuj sterownik i wskaż jako miejsce wyszukiwania napęd CD.

:roll:

z płytki próbowałam ale coś jest nie tak. zaraz poszukam go w necie

Może Twoja karta sieciowa jest urządzeniem dołożonym osobno w postaci dodatkowej karty PCI? Zerknij na tył obudowy i sprawdź gdzie wpięty jest kabel z routera. Jeśli w gniazdko umieszczone na maskownicy płyty główmej (obok USB, gniazd myszki i klawiatury) to jest zintegrowana na płycie głównej. Jeśli poniżej na poziomej srebrnej blaszce to jest to osobna karta sieciowa i musisz szukać sterowników konkretnie do niej.

:roll:

ona jest osobno bo net miałam normalnie przez kabel do kompa ale wczoraj facet mi przełożył na router i mówił że wkłada nowa karta sieciowa mam pudełko płytkę ale z niej też nie idzie zainstalować już wcześniej próbowałam aktualizować sterownik z tej płytki to mi się wyświetla że kreator nie może odnaleźć sprzętu oprogramowania bardziej odpowiedniego niż to które jest

Spróbuj jeszcze raz uruchomić z płytki powinna być opcja setup.Lub podaj jaka to karta sieciowa