Brak internetu w Vectrze z TP-LINK MR-3420

Witam,

właśnie kupiłem internet w Vectrze. Dostałem od nich modem CISCO EPC3008. Po podłączeniu kablem do komputera, wszystko działa. Natomiast nie mogę za nic skonfigurować internetu z routerem TP-LINK MR-3420. Wcześniej router działał bez problemu z modemem 3G. Ustawienia zresetowałem do domyślnych. TTL mam 224.

Czy to znaczy, że nie potrafię go skonfigurować, czy ten router nie działa z Vectrą?

neaniver, resetujesz router do ustawień fabrycznych i podpinasz kabel RJ45 do portu WAN w routerze i w panelu konfiguracyjnym routera w zakładce “Network > Internet Access” ustawiasz na “WAN Only” i zapisujesz ustawienia klikając przycisk “Save” i uruchamiasz router ponownie. Po restarcie routera w powinien już działać internet ale musisz jeszcze ustawić zabezpieczenie sieci WiFi. Aby to zrobić w panelu routera wchodzisz do “Wireless > Wireless Security” i wybierasz opcję “WPA/WPA2 - Personal(Recommended)” następnie w pozycji “Version” wybierasz “WPA2-PSK” a w pozycji “Encryption” wybierasz “AES”. Po wybraniu tych opcji wpisujesz swoje hasło do sieci (minimum 8 znaków) w pole “Wireless Password” i zapisujesz ustawienia klikając przycisk “Save” oraz uruchamiasz ponownie router.

neaniver ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Robiłem tak jak napisałeś ale nadal nie mogłem uzyskać dostępu do internetu. Z ciekawości sklonowałem adres MAC z komputera do routera i uzyskałem dostęp. Dziwna sprawa, ponieważ nie podawałem Vectrze mojego adresu MAC. Wątpię aby to miało znaczenie. Tylko koleś co montował modem siedział chwilę przy kompie.