Brak kamery - Pomocy :(

Witam wszystkich:)

 

Mam problem, otóż rozmawiałem sobie na skype, na chwilę się rozłączyłem i zadzwoniłem ponownie lecz nie miałem już tego przycisku do kamery internetowej :frowning: Mam zainstalowaną najnowszą wersje skype, reset lapka nie pomógł… dodatkowo w menedżerze zadań pojawił się jakiś wykrzyknik…będzie to w screenie :slight_smile:  ( http://imgur.com/Vyn07K3 ) Próbowałem zainstalować jakieś sterowniki ze strony producenta laptopa ale przy instalacji wyskakują jakieś błędy :confused: Jeśli jesteście mi w stanie podać najnowszą aktualizacje do mojej karty graficznej to poprosiłbym :slight_smile: Jestem trochę “zielony” w tych sprawach :smiley:

Kamerka oczywiście jest wbudowana w laptopa :P Posiadam Windows 8.1 

Gdy wchodzę w aparat na tych kafelkach co są w menu start to jest napisane " Aby rozpocząć podłącz kamerę " :c 

 

 

EDIT: Zainstalowałem program split cam i pojawił się przycisk lecz nie widać mnie ale jest czarny obraz. O.o  Po odinstalowaniu programu problem wraca i nie ma przycisku i nie wykrywa kamery. :/ 

 

 

Sprzęt: 

Acer Aspire 5740DG

IntelCore i5

RAM 4GB

500GB dysk

ATI MOBILITY RADEON HD 5650

 

Proszę o jak najszybszą pomoc ;( 

 

Ps: Jeśli nie ten dział to przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego :wink:

Próbuj na http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/drivers  Jak na moje to drivery pod win 8 dla tego modelu wogóle nie są udostępniane przez producenta.

Na tej stronie producenta co podałeś, pobierałem już sterowniki do kamerki i podczas instalacji wyskakiwał błąd.

Jak wrócę do domu, to sprawdzę po identyfikatorze sprzętu- czyli dopiero 31 sierpnia.

Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. 

 

Proszę na razie o niezamykanie tematu.

Z góry dziękuję :slight_smile:

 

Jest to samo co wyszukanie ręczne po modelu laptopa :confused: Pobrałem tam w dziale “Application” sterowniki do kamery ale podczas instalacji wyskakuje taki oto błąd. (na ssie) 

 

Co dalej? :c