Brak kontaktu z karta sieciową?

Witam.

Wiem, że to zły dział, ale nie znalazłem odpowiedniego. 

 

Mam system windows xp.

Zacznę od poczatku, wczoraj sobie siedze przy komputerze, wszystko fajnie. Później wyłączyłem i gdy włączyłem po kilku godzinach, w prawym dolnym rogu, znikła mi ikonka komputerka - czyli od internetu (jestem laikiem, więc sorry . Nie pomaga przywracanie systemu, a ogolnie jak wchodze w polaczenia sieciowe to komp sie zawiesza na kilka chwil w tym miejscu ale jest pustka.

 

Karta sieciowa zintegrowana : NVIDIA nForce Networking Controller tak pisze gdy rozwijam karty sieciowe w menadżerze.

Próbowałem zainstalować sterowniki, ale wychodzi bład w instalatorze “wystapil blad podczas uruchamiania instalatora, sprawdz czy wczesniejsze procesy instlacji sa zakonczone oracz czy zostaly zamkniete inne aplikacje” 

 

Pisze z fona, sorry za bledy

 

HELP!

W menadżerze urządzeń nie ma pytajników, wykrzykników przy karcie sieciowej?

Jest szansa, że się uszkodziła i trzeba będzie kupić nową (mały koszt). Możesz też sprawdzić dla pewności czy nie jest wyłączona w BIOSie i czy po podłączeniu przewodu sieciowego świecą się kontrolki.

Jak wspomniano, zajrzyj do biosu. Ogólnie jak siada karta sieciowa zintegrowana to najpierw:

  • odłącz kabel zasilający od komputera (całkowicie, fizycznie) - po tym spróbuj włączyć komputer (żeby rozładowały się kondensatory),

  • podłącz znowu kabel zasilający.

 

Jak nie pomogło:

  • wejdź do biosu, wyłacz zintegrowaną kartę sieciową,

  • włącz Windowsa,

  • znowu wyłacz komputer, wejdź do biosu i włącz zintegrowaną k.sieciową.

Jak nie pomogło - kup kartę sieciową.

 

Nic nie ma - wiem o co chodzi takze spk, ale nie ma.

wylaczalem i wlaczalem w bios - chyba bo robilem tak : BIOS > Integrated Peripherals > Onboard LAN boot ROM > disabled (tak gdzie wyczytalem)

 

I swieca sie kontrolki po podlaczeniu przewodu sieciowegoo

 

 

Odłaczyłem kabel zasilajacy, poczekalem 2min i wlaczylem - nie pomoglo.