cienciw
(Cieciw)
19 Marzec 2015 12:38
#1
Witam serdecznie, z góry dziękuję za pomoc, którą okażecie
Problem wygląda następująco. Skończył się okres próbny AVG i z automatu zaczęły się problemy z transferem danych, do tego IE wariował, zawieszał się, nie mówiąc już o próbie ściągnięcia jakiegokolwiek antywirusa, bo albo ściągnie się nie rozpoczynało, albo stopniowo zwalniało.
Próbowałem przenieść instalator z drugiego kompa, ale próba odpalenia instalatora kończyła się na zawieszeniu go.
wstawiam pierwsze logi
FRST: http://www.wklej.org/id/1666325/
ADD: http://www.wklej.org/id/1666326/
Atis
(Atis)
19 Marzec 2015 12:51
#2
W panelu sterowania odinstaluj BitTorrentControl_v12 Toolbar.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Scan i później Cleaning.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
cienciw
(Cieciw)
19 Marzec 2015 18:47
#3
Atis
(Atis)
19 Marzec 2015 22:57
#4
Błąd odczytany z systemowego podglądu zdarzeń może oznaczać problem z dyskiem:
Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wpisz i zatwierdź enterem: chkdsk c: /f
Zatwierdź sprawdzanie przy następnym uruchomieniu komputera.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
2015-03-19 17:38 - 2015-03-19 17:39 - 00000000 ____ D () C:\AdwCleaner
Task: {B9E6296D-300E-4B8A-8B57-75F8161ECF3D} - System32\Tasks\BitGuard
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
cienciw
(Cieciw)
20 Marzec 2015 10:28
#5
Atis
(Atis)
20 Marzec 2015 10:35
#6
Nie widać infekcji.
Skasuj folder C:\FRST
Odinstaluj Adobe Flash Player 16 ActiveX i Adobe Reader X.
Zainstaluj Flash Player 17.0.0.134 ActiveX i Adobe Reader XI 11.0.10
Dysk przeskanuj ESET Online Scanner
cienciw
(Cieciw)
20 Marzec 2015 15:17
#7
3 zagrozenia, wyeliminowane.
Jakis konkretny antywirus polecacie? i dziękuje za pomoc, mam nadzieje, ze już wszystko będzie w porządku.