Brak możliwości zapisu do formatu PDF w Office'ie 2007 SP1

Witam, dziś potrzebując zapisać arkusz Excel’a do formatu PDF, zauważyłem, że nie mogę chociaż posiadam SP1 do Office 2007. W ogóle nie wiem o co chodzi, posiadam Windows Seven x64.

A od kiedy to SP1 do Office 2007 upoważnia Cię do zapisu do formatu PDF ?

Musisz ściągnąć rozszerzenie o nazwie SaveAsPDFandXPS ze strony macrosoftu.

Na Viście x86 SP1 była możliwość zapisu do PDF więc się pytam i żadnych rozszerzeń nie było

Doinstalowuje się dodatek ale że jest teraz SP 2 to zainstaluj i bedziesz miał http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15 … 7+dostepny!

Aaa, to ostatnio SP2 wyszedł a nie SP1 :D, lol ale ze mnie muł :smiley: sorka

A co ma do tego Vista, jaka by ona nie była ? Bzdury piszesz, bez SaveAsPDFandXPS a teraz SP2, nigdy nie było możliwości zapisu do PDF.

Ok moja pomyłka, ja instalowałem SP1, a przecież teraz jest już SP2 w którym jest możliwość zapisywania do PDF