Brak obrazu w kamerce eCom DD1065

Witam

Problem. Kamerka model jak w tytule przestała ( dokładnie w trakcie rozmowy przez skype ) przekazywać obraz, jest tylko czarny ekran:

Moje działania, czyli. Deinstalacja i ponowna instalacja sterowaników, instalacja DirectX 9c i sterowanika ATI 10.3 do karty graficznej, podłączenie do portu USB tylko kamerki nie dało żadnych rezultatów. System rozpoznaje urządzenie jako sprawne, mikrofon wbudowany w kamerkę przekazuje dźwięk bez problemu.

Konfiguracja sprzętowa:

notebook DELL DX 600 Latitude

Win XP SP 3

768 MB RAM

karta graficzna MOBILITY RADEON 9000

Proszę o jakieś wskazówki

Pozdrawiam

Marcin

Sprawdź, czy w kamerce się coś nie rusza, to znaczy, czy coś nie jest uszkodzone, albo nie grucha w środku. Podobną sytuację miałem z moją Prestigio. Hmm… w tej sytuacji zapewne kamerka już nie pójdzie (ale nie jestem w tej sprawie fachowcem) ale proponuję przywrócić system: START > WSZYSTKIE PROGRAMY > AKCESORIA > NARZĘDZIA SYSTEMOWE > PRZYWRACANIE SYSTEMU. Przywróć do daty, przed którą to się stało , choć tak jak mówię nie wiem czy to zadziała. Pamiętaj, że wszystkiego ustawienia do daty przywrócenia mogą zniknąć.

P.S. Sprawdzałeś co się dzieje na innych pecetach ?