Proszę o sprawdzenie loga
Mam prawdopodobnie amvo.exe, użyłem kasowania tak jak poprzednio, nie wiem czy dobrze.
Podpięty pendrive i nawigacja
log z combofixa
Proszę o sprawdzenie loga
Mam prawdopodobnie amvo.exe, użyłem kasowania tak jak poprzednio, nie wiem czy dobrze.
Podpięty pendrive i nawigacja
log z combofixa
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
maraf ,
Zapoznaj się z tematem Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów - popraw tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.