Brak połączeń do Internetu


(józef47) #1

Proszę kolegów o pomoc w ustaleniu mego problemu a dotyczy łączenia się z internetem.Mam Internet z UPC i od czasu do czasu po włączeniu komputera ikonka sygnalizująca (oczywiście Windows 7) o połączeniu sygnalizuje-brak dostępu do Internetu! Po resecie routera, to jakiś UBEK z UPC następuje połączenie.Tak samo się dzieje gdy w ustawieniach dam wyłącz a następnie włącz kartę sieciową i internet jest! Przeinstalowywałem system uaktualniłem sterowniki,wymieniłem przy okazji baterię w BIOS-ie i dalej to samo.Jeżeli mam komputer włączony żadnych rozłączeń.Wspólnie z konsultantem (bo tak chciał)dokonałem resetu tegoż routera do ustawień fabrycznych i dalej ten problem istnieje,że nie mam pewności włączając komputer o dostępie do internetu.Dodam,że w ustawieniach karty w czasie braku dostępu do Internetu widnieje napis ale po resecie jak pisałem wszystko wraca do normy.Czasami bywa tak,że włączam komputer dwa trzy razy i wszystko jest normalnie.Nie wiem może karta sieciowa na płycie walnęła?Mają do czynienia z komputerem ponad dwadzieścia lat taki przypadek spotkał mnie pierwszy raz.Jeżeli ktoś może udzielić pomocy będę wdzięczny.Może nieco chaotycznie napisane,więc proszę o wyrozumiałość.


(Goodcukier) #2

Też miałem ten problem(UPC) u mnie najczęściej zdarzało się to w wieczorowych porach ,czasami pomagało  włącz-wyłącz,reset routera ale przeważnie  tylko reset pc, też myślałem że karta ale wydaje mi się że to coś u nich lub jakiś błąd fabryczny routerów chodz na starym routerze też był ten problem tyle że rzadziej. U mnie trwało to ze 2 miechy potem problem znikł a tęż cudowałem  z wgrywaniem na nowo win 7, zmiana karty sieciowej ale to nic nie dawało


(józef47) #3

Dzięki za pocieszenie powiem ci,że miałem przed tym Ubekiem, Technicolor i podobnie było.Jedynie co kiedyś miałem taki ich modem no to jakoś działało ale jak zwiększyłem prędkość do 120 to mi wcisnęli najpierw jeden a teraz drugi.Czekam co powiedzą z UPC bo do nich również napisałem o problemie.Tyle,że w/g ich konsultantów to wina zawsze jest po stronie klienta.Tu jest problem bo faktycznie nie wiadomo gdzie szukać przyczyny? dodam,że takie zawieszenia mam i po wifi! Ni stąd ni zowąd brak dostępu.Czekam może jeszcze jakaś duszka z dobrą rada się trafi.Pozdrawiam kolegę… 


(XMan) #4

Przeczyść komputer jakimś programem np. CCleaner :

https://secure.piriform.com/502/cookie?affiliate=32372&redirectto=http%3a%2f%2fdownload.piriform.com%2fccsetup501.exe&product=70988


(józef47) #5

Serdeczne dzięki za dobre chęci,tylko zastanawiam się po co te zmiany jak do tej pory wszystko działało jak należy! Jak UPC zaczęła manewrować tymi routerami tak powstał problem! Poczekam jeszcze na decyzję mądralińskich z UPC a jak nie to już czeka z ofertą Netia!


(Goodcukier) #6

wifi też nie miałem zapomniałem o tym napisać poczekaj może za jakiś czas minię a jak nie to wzywaj technika a netia to raczej niezbyt dobry wybór chyba jednak upc to jak narazie jeden z lepszych dostawców neta mam od 8 lat i mało awari było no ale wybór należy do ciebię