od nie dawna jestes posiadaczem liveboxa 3.0. Tu też zaczęły się schody, router mam zainstalowane w pokoju w którym mam telefon i całośc od TP. Problem jest w tym że gdy chcę przenieść lf do kuchni gdzie mam drugie gniazdo od telefonu - brak internetu. Czy to wszystko może byś spowodowane tą magiczna skrzynką która mi technik TP zainstalowal na lini?
Czy to są dwie osobne linie, tj. czy masz dwa numery telefonu? Jeśli to są osobne linie, to tylko na jednej masz wykupioną usługę dostępu do internetu.
Co to jest za skrzynka?
Zdziwiony? Przecież nikt nie będzie pracował za darmo. Nie wiem jak jest w TP, ale u wielu operatorów, wezwanie technika na własną prośbę lub spowodowanie awarii z winy abonenta, technik wysyłany jest na koszt klienta. Zresztą takie rzeczy powinny być opisane w regulaminie usługi.
Tak jak się spodziewałem. Technik zamontował Ci spliter, którego zadaniem jest rozdzielanie sygnału dla telefonu i modemu, aby nawzajem się nie zakłócały, tj. syganł telefoniczny i dane przesyłane przez łącze nadają sygnał na innych częstotliwościach, spliter natomiast kieruje odpowiedni sygnał na odpowiednie wyjście.
Czy w tym drugim gniazdku masz normalnie sygnał w telefonie? Czy one są jakoś ze sobą połączone?