Brak połączenia z internetem

Witam ! Mam pewien problem bo dziś rano internet działał , wszystko OK. Ale przyszedłem właśnie do domu i nie działa :frowning: Nie wiem co powinienem podać :expressionless: Mam winodows 7 .Internet mam na laptopa i komputer tzn . kabel idzie do kompa a kabel z modemu idzie do rutera : pentagram CERBERUS P 6391 . Nie wiem o co chodzi ](*,) piszcie co mam podać bo sam nie wiem nie znam się na tym . prosze o odpowiedź . sorry za moją debilność ale mam 14 lat .

Uruchom wiersz poleceń i podaj wyniki poniższych poleceń.

ipconfig

ping adres_routera

tracert dobreprogramy.pl

Jeśli możesz się zalogować do routera, sprawdź czy masz wszystko dobrze ustawione i czy jest ustanowione połączenie, jeśli się na tym nie znasz, porób zrzuty ekranu. Sprawdź podłączenia wszystkich kabli, wyłącz na chwilę modem z prądu i włącz ponownie, poczekaj chwilę niech się zsynchronizuje. Dzwoniłeś do biura obsługi, może mają jakąś awarię.

Pozdrawiam!

Nie wiem czy to ma coś do tego ale jak wchodzę w Panel sterowania\Sieć i Internet\Połączenia sieciowe to sieci pentagram P 6391 tam nie ma . myśle że wszystko mam podłączone noramlnie :frowning:

Zaloguj się z komputera podłączonym kablem, może wifi zostało wyłączone.

Pozdrawiam!

A można w punktach lub coś ? :smiley: Bo nie wiem jak to zrobić

Wciskasz klawisz Win+R (klawisz z logo Windows) lub Start>Uruchom, wpisujesz w nowym okienku cmd i pojawi się wiersz poleceń i wpisujesz tam powyższe polecenia, kopiujesz i wklejasz tu na forum.

Pozdrawiam!

Chyba coś źle robię : Microsoft Windows [Wersja 6.1.7601]

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

C:\Users\Komp>ipconfig

Nazwa ‘ipconfig’ nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne,

program wykonywalny lub plik wsadowy.

C:\Users\Komp>ping adres_routera

Nazwa ‘ping’ nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne,

program wykonywalny lub plik wsadowy.

C:\Users\Komp>tracert dobreprogramy.pl