Brak połączenia z serwerem aktualizacji NIS 2009


(Tomgroch) #1

Norton internet security 2009 po ostatniej aktualizacji do wersji 16.5.0.135 przestał łączyć się z serwerem aktualizacji i pomocą techniczną. A nawet na pomocy technicznej dostaje czkawki i małej zwiechy. Może to tylko u mnie? Proszę o pomoc lub podpowiedzi w jaki sposób rozwiązać ten problem.

Pomoc techniczna ruszyła, ale nadal brak aktualizacji. Program mam ważny do 4 kwietnia.


(strażak) #2

Witam. U mnie po automatycznej aktualizacji do wersji 16.5.0.135 także przestał łączyć się z serwerem :frowning: ... Więc chyba problem tkwi po "ich" stronie.


(Tomgroch) #3

Przeinstalowanie z zachowaniem wpisów i ustawień pomogło. :smiley:

Dopiero teraz pobiera nowszą wersję. Ciekawi mnie jak będzie. Dam znać czy działa.

Nie pobiera aktualizacji. :frowning: Coś sknocili.


(strażak) #4

Wina leży po stronie Symanteca. Pracują nad rozwiązaniem problemu, wiec czekamy...