Brak Urządzeń audio

Witam

Wiem, że temat ten pojawia się dość często lecz niestety w żadnym z takich tematów nie znalazłem pomocy :frowning:

Po przeinstalowaniu systemu, zainstalowałem sterowniki najpierw od karty graficznej, potem od dźwięku.

Gdy uruchomiłem komputer ponownie nie mam żadnych żółtych wykrzykników w menadżerze ani nic takiego wszystko jakby dobrze ale niestety BRAK URZĄDZAŃ AUDIO ;(

Przeczytałem gdzieś, że może być to wina plików, które nie zostały zainstalowane, wiec przeinstalowalem system i znowu to samo ;/

konf. komputera :

Płyta Główna MSI K9NGM4

Karta graf wbudowana

karta dzwiek. wbudowana

Dysk 160 GB

Ram 1GB

Komputer ma 2 lata

A PŁYTY MSI SĄ WADLIWE :confused:

Proszę o szybkie rozwiązanie problemu :slight_smile:

Przeinstalowalem tez kilka razy stery audio nic nie pomoglo ;/

W biosie jest wszystko ok. przywrocilem domyslne. Nie wykrywa mi high definition audio bus ;/ a po formatach powinno nie wiem o co chodzi nie jestem zielony znam sie troche i probowalem juz prawie wszystkiego ale nie wiem o co kaman ;d moze ktos mi pomoze PORSZEEE

Na elektrodzei znalazlem ze najpier odinstalowac wszystko potem zainstalowac chipset uaa potem stery realteka ale jest maly problem bo napisane jest tez ze podaczas instalacji wyskoczy okineko z komunikatem ze znaleziono nowy sprzet a ja takiego okienka na pulpicie nie posiadam podczas instalacji i to jest caly problem ;/

Primo: Sprawdź w BIOS - ie, czy nie wyłączyłeś przypadkiem (lub ktoś na złość lub przez niewiedzę karty dźwiękowej)

Secundo: Mam płytę MSI i dzięki Bogu i partii działa wszystko pico bello. :wink:

W biosie jest wszystko ok.

przywrocilem domyslne kiedys to pomoglo dodam ze nie wykrywa jak zazwyczaj high definition audio bus ;/

zainstaluj kolejno:

chipset:

http://download1.msi.com/files/download … _XP_MB.zip

UAA:

http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down … hp?did=210

dzwięk:

http://download1.msi.com/files/download … all_mb.zip