Brak wyboru PL mimo że jest zintegrowany

Witam,

mam problem z vistą :stuck_out_tongue: Otóż system jest z laptopem Acer, na nadruku piszę, że jest język polski, vlite wykrywa że jest kilka pakietów zintegrowanych (w tym pl), mimo to podczas instalacji nie można zmienić języka na inny niż angielski. Może ktoś się orientuje co jest grane?

Jeśli to świerzy system i nie masz tam jeszcze sowich danych, to skorzystaj z D2Recovery - opis w instrukcji obsługi.

Mnie bardziej interesuje rozwiązanie braku polskiego języka który powinien być.

Na jakiej podstawie wnioskujesz, że powinien być?

Czy sam pierwszy raz uruchamiałeś tego laptopa, czy kotoś zrobił to za Ciebie?

Na Acerach system jest preinstalowany w kilku wersjach językowych.

Podczas pierwszego uruchomienia komputera jesteś pytany o język.

Może Ty, lub ktoś inny udzielił odpiwiedzi “english”.

Żeby "spolszczyć’, czyli skorzystać z MUI, trzeba mieć Vistę w wersji Business , Enterprice, lub Ultimate.

Wnioskuję z kilku źródeł :wink:

Tj. na nośniku pisze jakie języki są, w tym polski, wczytałem instalacje do vlite i potwierdza to co jest na nośniku. Przy instalacji pyta się w jakim języku ma być system i jest tylko angielski. Wszystko sam robiłem, mam nawet tą płytkę u siebie.

capture04042008213306pe6.jpg

Skoro Twój poziom zaawansowania pozwala Ci na używanie takiego programu, jak vLite, to skąd te ptania?

Bo z tym problemem nie wiem jak sobie poradzić. Nie mam pomysłu jak to ugryźć.

to skasuj wszystkie oprócz pl, (poszperaj w katalogu instalacji dvd)