Brak Zapewnianej szybkości łącza ( Netia )


(mateusos) #1

Witam wiec tak ,zamówiłem przez internet usługę internetową z Netii parę dni temu dokładnie tą http://www.netia.pl/9m ,pani konsultant powiedziała ,że na moim adresie może być być 50 Mb/s

dzisiaj przyszli monterzy, musiałem podpisać umowę przed założeniem linii ,bo w przeciwnym razie nie mogą rozpocząć instalacji ,bo mają odgórnie takie dyrektywy ,zgodziłem się ,

lecz po podłączeniu ustawieniu wszystkiego łącze ma 20,99 Mb/s .

 

Teraz zwracam się z prośbą ,co mogę zrobić w tej sytuacji ? 

 

z góry bardzo dziękuje ,

 

 

 

pozdrawiam .


(Dejlo) #2

 

Zawarłeś umowe poza lokalem przedsiębiorstwa, masz 10 dni na wypowiedzenie jej bez żadnych kar, conajwyzej poniesiesz koszty odesłania sprzętu.


(kp1971) #3

Czytaj ze zrozumieniem. @mateusos podpisał papierową umowę.


(Dimatheus) #4

Hej,

Nie zrobisz nic, bo w umowie na pewno masz zapis, że łącze będzie miało prędkość DO 50 Mbps. Generalnie jest więc zgodne z umową. No chyba, że w umowie masz informację o minimalnej gwarantowanej prędkości.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(mateusos) #5

Witam ponownie ,a czy jest możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni ,bo taki zapis w umowie widnieje ,

a nie podpisywałem umowy w siedzibie firmy / przedstawiciela ?

 

 

pozdrawiam . 


#6

Skoro taki zapis istnieje w umowie, to nie rozumiem po co jeszcze pytasz.


(mateusos) #7

Aby uzyskać odpowiedzi od doświadczonych Użytkowników DP i rozwiać wszelkie wątpliwości ,

 

 

pozdrawiam . 


(Jusko) #8

@Dimatheus #4 ma rację - większość ludzi się na tym łapie. Umowy zawierane są na prędkości DO maksymalnej, czyli u Ciebie do 50Mb/s. Chyba, że w umowie masz to jako prędkość gwarantowaną. Niestety nie wiemy jak skonstruowana jest Twoja umowa, jednak prawdopodobnie Netia działa zgodnie z warunkami umowy :?


(Piotrekpiotrowski6) #9

Witamy,

 

Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 801 802 803 lub o wiadomość na adres pomoc@netia.pl. Z chęcią pomożemy w rozwiązaniu wszelkich spornych kwestii. 

 

Pozdrawiamy


(mateusos) #10

Przepraszam ,nie było mnie parę dni wyjazd służbowy ,

 

wracając do tematu zapomniałem dodać iż po w/w instalacji pan technik ( monter ) oznajmił mi ,że więcej na moim łączą nie pójdzie jak to co obecnie wskazuje ,

na odstąpienie od umowy już raczej czas minął ,

napisałem poprzez netia on-line otrzymałem odpowiedź takiej treści Klik

oczywiście napisałem reklamację ,

dodzwonić się pod numer jakikolwiek Netii graniczy z cudem ,gdzie można liczyć na szybką reakcje ,to do działu aby zamówić usługę ,

wiec " pani ’ konsultant z infolinii z premedytacją oszukuje i świadomie wprowadza w błąd w celu pozyskania klientów za wszelka cenę ,

 

pozdrawiam .