Braki na płycie głównej ?!

(Astra 1994) #1

Witam , Dostrzegłem Prawdopodobnie braki na płycie głównej , Nie znam się za bardzo ale czy to są Braki ?

6248518d4e2a29f0m.jpg

(witek-pl) #2

Nie tyle braki co puste miejsca do opcjonalnych dodatków. Głównie by obniżyć cenę MOBO, usówa się/nie montuje co niktóre jej elementy, lub też obniża ilość kondensatorów, cewek i w zależności od wyposażenia, sprzedaje się w zasadzie ten sam produkt jako różne revizje/modele płyty w różnej rozpiętości cenowej...

(Astra 1994) #3

Ale czy to przeszkadza w działaniu PC ? Tz. Czy przy tym będzie działać ?

(witek-pl) #4

Twoja płyta jest jak najbardziej OK, jedynie nieco uboższa od "pełnej wersji"... W celu uspokojenia sumienia możesz spisać jej nazwę i na stronie roducenta porównać z oryginalnymi fotami a przy okazji porównać z wyzszymi modelami tej serii, dowiesz się czego nie masz...

(Blotny) #5

Astra_1994 , jak producent wymontował, to tak. Jak sprzedawca - niekoniecznie.

(Astra 1994) #6

Heh, dorwałem ją wyrywkowo , Mógł byś mi jeszcze poradzić co mam wstawić do niej ? Wstawię zdjęcia jak się zgodzisz

(Yamaha503) #7

Podaj nam dokładny model

(witek-pl) #8

LOL producent nic nie wymontowywuje, jak to sobie wyobrażasz? z TOP`owych modeli wylutowywują poszczególne podzespoły? ROFL,,, nie mieszajcie człowiekowi w głowie,,,

(Astra 1994) #9

Kurczę , nie mam tylko procesora i Ram'u , Czy jest możliwość że karta graficzna będzie w płycie głównej ?

(Blotny) #10

Tak przychodzi sobie paru panów z nożmami i wykrają to i owo. Po prosty producent nie montuje danej "zabawki" obniżając tym cenę i tyle.

A jaki to model?

(Astra 1994) #11

Chyba to płyta Hucky Tech iso-9001 Złożyłem PC ale no nie wiem Zintegrowana grafa 0 mb Ramu Brak procka i jakieś płytki tz. Podzespoły

(witek-pl) #12

No niby jak to się ma do twojej wcześniejszej "mondrości"?

Sam nie wiesz co piszesz wcześniej (nie czytasz własnych postów?), a przecież o tym samym wspomniałem wcześniej;