Broadcom ASF błąd w działaniu

Witam,

W logach OTL uwidocznił się błąd w działaniu usługi Broadcom ASF.

Od jakiegoś czasu komputer nie łączy się też z siecią bezprzewodową, a w oknie programu 2 karty są przekreślone.

Dołączam screena

http://s1.img.pl/v/121523/screen+broadcom.jpg

Jak to naprawić?

Uruchom wiersz poleceń i pokaż wynik polecenia

ipconfig /all

korzystasz z obu kart jednocześnie?

Pozdrawiam!

Z karty Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller nie korzystam, a Intel® PRO\Wireless 2200BG Network Connection używałam do tej pory w połączeniu z siecią bezprzewodową (teraz nie mogę się połączyć).

Zrobiłam zrzut ekranu z wiersza poleceń:

http://s1.img.pl/v/121576/zrzut+ekranu+wiersz+polec.jpg

Dodane 03.04.2012 (Wt) 23:02

Wybaczcie, że tak post pod postem, ale zastanawiam się, czy odinstalowanie i ponowna instalacja Broadcom usunie ten problem? Albo przeinstalowanie sterowników do karty sieciowej? Dobrze kombinuje, czy nie tędy droga? :?