Brontok a, problemy z officem itp

Witam

od dluzszego czasu mam problem z “brontok A” oraz niektore programy chodzą znacznie wolniej

 

przesyłam logi z OTL

 

OTL > http://wklej.to/YIY7J

Extras > http://wklej.to/FkqGg

 

z gory wielkie dzieki za pomoc

Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.2.1012.exe

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

Addition > http://wklej.to/RrBTK

FRST > http://wklej.to/BIyBN

Otwórz Notatnik i wklej:

StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
CHR HKCU\...\Chrome\Extension: [fnelgfmpooffemibikhmcklfnnimgijo] - C:\Users\iwona\AppData\Local\CRE\fnelgfmpooffemibikhmcklfnnimgijo.crx [2014-04-13]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fnelgfmpooffemibikhmcklfnnimgijo] - C:\Users\iwona\AppData\Local\CRE\fnelgfmpooffemibikhmcklfnnimgijo.crx [2014-04-13]
S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [X]
S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [X]
S3 ZTEusbnet; system32\DRIVERS\ZTEusbnet.sys [X]
S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X]
S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X]
2014-08-10 11:24 - 2014-08-10 11:24 - 00012393 _____ () C:\Users\iwona\AppData\Local\Bron.tok.A12.em.bin
2014-08-10 11:44 - 2013-10-26 15:50 - 00000000 ____ D () C:\ProgramData\eSafe
2014-08-10 11:40 - 2014-08-10 11:40 - 00012393 _____ () C:\Users\iwona\AppData\Local\Update.12.Bron.Tok.bin
2014-07-25 10:24 - 2013-11-25 18:53 - 00000000 ____ D () C:\Users\iwona\AppData\Local\Loc.Mail.Bron.Tok
CMD: del /f /s /q %TEMP%\*.*

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.

log z FIx > http://wklej.to/2ooIh

Skasuj folder C:\FRST

bardzo dziękuje