BSOD przy starcie systemu przy wyłączonym Cool'n'Quiet

Witam.

Mam problem z uruchomieniem komputera przy wyłączonej opcji Cool’n’Quiet. Procesor to AMD Athlon II x2 245, nigdy nie kręcony. Przy starcie systemu, w momencie gdy powinien wyświetlić się pulpit ukazuje się BSOD. W podglądzie zdarzeń wygląda tak :

http://wklej.org/id/710936/

A tak wygląda Crash Dump:

http://wklej.org/id/710939/

Chciałem wyłączyć tą opcje gdyż mam problem w grach, który objawia się zamarzaniem ekranu. Obraz po prostu staje na kilkadziesiąt sekund, grę mogę zminimalizować, a ścieżka dźwiękowa gdy leci prawidłowo. I tak co kilka minut lub sekund. Dodatkowo w podglądzie zdarzeń często pojawia się też taki błąd:

http://wklej.org/id/710943/

Chciałbym się dowiedzieć, dlaczego po wyłączeniu opcji Cool’n’Quiet pojawia się BSOD, oraz co może powodować takie zamarzanie obrazu podczas grania.

Plik cpu.sys to podobno jakiś trojan i może powodować BSOD.

Pokaż logi z OTL:

otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html

Ok już podaje:

http://wklej.org/id/710958/

Jeśli jeszcze jakieś informacje są niezbędne, a ich nie podałem proszę pisać.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\cpu.sys -- (cpu)

DRV - [2011-07-05 21:24:05 | 000,020,992 | ---- | M] () [Kernel | Auto | Running] -- C:\Program Files\Temporary\cpu.sys -- (cpudriver)

O2 - BHO: (no name) - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - No CLSID value found.

O4 - HKU\S-1-5-21-632031534-626128260-3160843252-1000..\Run: [] File not found

O4 - HKU\S-1-5-21-632031534-626128260-3160843252-1000..\Run: [vmreg] C:\Users\Admin\AppData\Roaming\vmreg.exe ()


:Files

C:\Program Files\Temporary

C:\Users\Admin\AppData\Roaming\*.exe


:Commands

[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

Raport z usuwania:

http://wklej.org/id/710969/

Nowy log:

http://wklej.org/id/710974/

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgvmodem.sys -- (LGVMODEM)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgbtbus.sys -- (lgbusenum)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgbtport.sys -- (LgBttPort)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys -- (EagleXNt)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\Drivers\lgandadb.sys -- (androidusb)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgandmodem.sys -- (ANDModem)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgandgps.sys -- (AndGps)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lganddiag.sys -- (AndDiag)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgandbus.sys -- (Andbus)

Jeżeli chcesz to możesz dodatkowo usunąć wpisy po odinstalowanych sterownikach.

  1. Pobierz Autoruns

  2. Options -> zaznacz: Hide Microsoft and Windows Entries -> kliknij Refresh F5

  3. Na karcie Drives usuń wpisy File not found

Kliknij prawym i wybierz Delete

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Usuń stare punkty przywracania.

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania oprócz najnowszego:

http://windows.microsoft.com/pl-PL/wind … tore-point

Dysk przeskanuj Malwarebytes-AntiMalware.

Podczas instalacji kliknij Odrzuć żeby zainstalować tylko darmowy skaner.

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Wykonałem wszystko prócz przeskanowania Malwarebytes-AntiMalware. Skan odpale na noc.

Te wszystkie zabiegi tyczą się tego BSODA ? Bo nie są rozwiązaniem zamarzającego obrazu w grach.

Z analizy pliku dmp wynikało, że BSOD powodował sterownik cpu.sys który został usunięty.

Jeżeli BSOD ponownie wystąpi to przeanalizuj nowy plik plik dmp.

Nie wiem jaka jest przyczyna problemu z grami.

Możesz sprawdzić czy problem występuje w czasie czystego rozruchu:

http://support.microsoft.com/kb/331796

http://support.microsoft.com/kb/929135/pl

Dziękuje, problem BSOD’a rozwiązany.