BSOD przy starcie systemu

Witam, jestem po reinstalacji Windows 7 build 7600 x64, i mam problem, który mnie dręczy już od czasu kiedy używam Windowsa 7.

Do łączenia się z internetem (multimedia polska) dano mi modem speedtouch 330. Zainstalowałem polecane mi sterowniki z Visty x64 i tutaj pojawia się mój problem, mianowicie niemal przy każdym uruchomieniu komputera pojawia się BSOD, czasami dopiero za 2-3 razem komputer się uruchomi poprawnie.

Czy da się coś zrobić, aby tych Bsodów nie było? ( Bo w końcu za którymś razem się komputer uruchomi normalnie).

Oto co mi się wyświetliło po poprawnym uruchomienu komputera, mam nadzieję, że będzie pomocne.

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7600.2.0.0.256.1

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	a

  BCP1:	0000000000260C18

  BCP2:	0000000000000002

  BCP3:	0000000000000001

  BCP4:	FFFFF80002A37E53

  OS Version:	6_1_7600

  Service Pack:	0_0

  Product:	256_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\091909-18625-01.dmp

  C:\Users\Invader\AppData\Local\Temp\WER-54468-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Informacje, które podałeś niczego nie wyjaśniają. Sprawdź czy masz aktualne sterowniki do modemu pod ten system. Warto zajrzeć na stronę producenta modemu i poczytać o możliwych problemach z Windows 7. Spróbuj także uruchamiać system bez podłączonego modemu - włączaj go dopiero po załadowaniu się systemu. Spytaj u operatora czy może Ci wymienić modem na nowszy model, bo ten sprawia Ci kłopoty

Temat był już omawiany wcześniej na forum. O ile sterowniki do modemu z Visty x86 działają na siódemce x86, to te 64 bitowe już nie. Pozostaje ci czekać na aktualizację sterowników producenta lub zakup dowolnego routera.