BV:AutoRun-E [Wrm],


(Sylssa) #1

Witam,

Mam problem z wirusem BV:AutoRun-E [Wrm]. Wstępnie udało mi się z nim poradzić (wirus już nie odnawia się na wszystkich dyskach), ale nadal mam wrażenie że system pracuję dużo wolniej. Oto log: http://www.wklej.org/id/23107/ .

Bardzo proszę o pomoc...

sylssa


(huber2t) #2

Podaj log z Combofix


(Sylssa) #3

Trochę to twało, ale już poadję http://www.wklej.org/id/23118/


(huber2t) #4

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!


(Leon$) #5

Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S ... Tool.shtml

Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s ... ntry369724

lub format

Otwórz notatnik i wklej

zapisz jako plik.reg >> wszystkie pliki

b57f17008275c957m.jpg

powstanie plik o takiej ikonie

062aec4c9b51c033m.jpg

w który dwa razy klikniesz potwierdzisz chęć dodania do rejestru potem restart

Log wygląda na czysty

Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

zrób optymalizacje uruchamiania

http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i ... 378.0.html

usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport

:slight_smile:


(Sylssa) #6

Zrobiłam wszystko według poleceń i przeskanowałam komputer DrWeb, gdyż Kasperski nie chciał mi się uruchomić.

Oto wyniki: http://wklej.org/id/23316/

No i moje pytanie, czy wszystko jest OK?

Jeśli chodzi o pamięć przenośną, to rzeczywiście mam problemy z USB, czasami działają, czasami nie... Nie wiem czy to o to chodziło... Narazie jeszcze nie postąpiłam według instrukcji, ale zaraz zamierzam to zrobic:)

Pozdrawiam,

sylssa


(Leon$) #7

Pobierz i uruchom narzędzie The Avenger Zaznaczasz tekst podany do usunięcia na forum

kopiuj >> klikasz na Paste Script from Clipboard >> Execute >> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt

:slight_smile:


(Sylssa) #8

Dzięki :slight_smile:

Zatem wklejam raport http://www.wklej.org/id/23368/

I co dalej.... :oops: ???


(Leon$) #9

dla pewności zastosuj Malwarebytes' Anti-Malware http://cybertrash.pl/Tata/MBAM/Malwarebytes_%20Anti-Malware.html pełny skan - jak coś znajdzie to usuń - pokaż log

:slight_smile:


(Sylssa) #10

Polecenie wykonano :slight_smile:

Oto log: http://www.wklej.org/id/23732/

Czy wszystko jest OK i to już koniec :? ???

Pozdrawiam,

sylssa


(Leon$) #11

myślę że powinno być OK

:slight_smile:


(Sylssa) #12

Super :lol:

Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam wszytskich "dobrej woli" :slight_smile:

sylssa