sylssa
(Sylssa)
30 Listopad 2008 09:52
#1
Witam,
Mam problem z wirusem BV:AutoRun-E [Wrm]. Wstępnie udało mi się z nim poradzić (wirus już nie odnawia się na wszystkich dyskach), ale nadal mam wrażenie że system pracuję dużo wolniej. Oto log: http://www.wklej.org/id/23107/ .
Bardzo proszę o pomoc…
sylssa
sylssa
(Sylssa)
30 Listopad 2008 10:40
#3
Trochę to twało, ale już poadję http://www.wklej.org/id/23118/
huber2t
(huber2t)
30 Listopad 2008 10:44
#4
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!
Leon1
(Leon$)
30 Listopad 2008 10:46
#5
Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S … Tool.shtml
Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry369724
lub format
Otwórz notatnik i wklej
zapisz jako plik.reg >> wszystkie pliki
powstanie plik o takiej ikonie
w który dwa razy klikniesz potwierdzisz chęć dodania do rejestru potem restart
Log wygląda na czysty
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport
sylssa
(Sylssa)
30 Listopad 2008 18:29
#6
Zrobiłam wszystko według poleceń i przeskanowałam komputer DrWeb, gdyż Kasperski nie chciał mi się uruchomić.
Oto wyniki: http://wklej.org/id/23316/
No i moje pytanie, czy wszystko jest OK?
Jeśli chodzi o pamięć przenośną, to rzeczywiście mam problemy z USB, czasami działają, czasami nie… Nie wiem czy to o to chodziło… Narazie jeszcze nie postąpiłam według instrukcji, ale zaraz zamierzam to zrobic:)
Pozdrawiam,
sylssa
Leon1
(Leon$)
30 Listopad 2008 19:19
#7
Pobierz i uruchom narzędzie The Avenger Zaznaczasz tekst podany do usunięcia na forum
kopiuj >> klikasz na Paste Script from Clipboard >> Execute >> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK .
Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt
sylssa
(Sylssa)
30 Listopad 2008 19:33
#8
Dzięki
Zatem wklejam raport http://www.wklej.org/id/23368/
I co dalej… :oops: ???
Leon1
(Leon$)
30 Listopad 2008 19:46
#9
dla pewności zastosuj Malwarebytes’ Anti-Malware http://cybertrash.pl/Tata/MBAM/Malwarebytes_%20Anti-Malware.html pełny skan - jak coś znajdzie to usuń - pokaż log
sylssa
(Sylssa)
1 Grudzień 2008 19:07
#10
Polecenie wykonano
Oto log: http://www.wklej.org/id/23732/
Czy wszystko jest OK i to już koniec :? ???
Pozdrawiam,
sylssa
sylssa
(Sylssa)
1 Grudzień 2008 19:34
#12
Super :lol:
Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam wszytskich “dobrej woli”
sylssa