Witam,
Co zrobić/co wykasować/czym wykasować/co zmienić aby instalowany program (Corel x5) nie wykrywał, że aktualnie jest już zainstalowany.
(kasowane między innymi programem jv16 PowerTools 2010, RegCleaner) jednak instalator Corela nadal ‘widzi’ że program jest zainstalowany.
System: Windows 7 Ultimate 64bit.
Pozdrawiam
petpatpot
(Piotr Zawada)
5 Grudzień 2010 13:49
#2
Też już sprawdzałem tym programem (dla informacji dodam, że corel nie był odinstalowywany oryginalnym instalatorem/deinstalatorem)
Lukash1
(Lukash_605500756)
5 Grudzień 2010 15:24
#4
Chcesz znowu trial instalować ?
Rozbudowanych pakietów które instalują sterowniki ,antywirusów/pakietów zabezpieczających ,sterowników ,nie należy tak usuwać.
k_krzysiek , możesz spróbować Windows Installer CleanUp Utility ,jak Corel będzie na liście > Zaznacz > Remove.
Lukash1
(Lukash_605500756)
5 Grudzień 2010 15:46
#6
Zainstaluj ten program do którego dałem linka i zobacz czy jest na liście COREL.
Niestety też nie widzi ten program;/ Nawet rozbudowany program tego typu: jv16 PowerTools 2010 nie widzi zainstalowanego corel’a.
Lukash1
(Lukash_605500756)
5 Grudzień 2010 16:20
#8
A co się dzieje po kliknięciu w te przyciski ?
Wtedy chciałem odinstalować i zainstalować ponownie jednak pojawił się problem. Nie dało się odinstalować bo w kreatorze instalacyjnym /deinstalacyjnym nie pojawia się guzik dalej/next. Można wybrać opcje: zmodyfikuj, napraw, usuń ale nie ma guzika dalej. Enter też nie działa.
– Dodane niedziela, 5 gru 2010, 17:26 –
Chyba znalazłem info które potrzebujesz
http://corel.custhelp.com/app/answers/d … _id/764393
‘Przyciski’ “zmodyfikuj, napraw, usuń” to nie są przyciski tylko pola wyboru typu checkbox / (radio button) do zaznaczenia opcji i przydałby się guzik dalej/next którego nie ma/się nie wyświetla.
Odnośnie tego info które znalazłeś to wykasowałem wszystkie katalogi oraz wpisy z rejestru (sprawdzałem kilka razy żeby nie było) które są podane na stronie Corela i po restarcie dalej instalator Corela wykrywa, że jest zainstalowany:/
Pewnie gdzieś coś jeszcze ‘siedzi’
Tak czy inaczej DZIĘKI.
Lukash1
(Lukash_605500756)
6 Grudzień 2010 07:32
#10
Pobierz program Autoruns > uruchom > File > Save > zapisz plik raportu > spakuj > wstaw i daj link.
W trybie awaryjnym też to samo.
Tutaj raport z screenami:
http://www38.zippyshare.com/v/32947464/file.html
Lukash1
(Lukash_605500756)
6 Grudzień 2010 18:27
#12
Do wywalenia zaplanowane zadania :
Do wyłączenia Usługa Akamai sprawdź również w panelu sterowania czy nie nie ma tak apletu tej usługi wyłącz udostępnianie.Możesz również to odinstalować całkiem.
Nie wiem co to jest :
Ale po COREL śladu nie ma…Sprawdź te lokalizacje w menu start wklej :
shell:appdata
I sprawdź folderu Local ,LocalLow ,Roaming ,w poszukiwaniu resztek.
shell:Common Appdata
Oraz sprawdź w ukrytym systemowy C:\Windows\Installer .
To 2 zaznaczone na tym screenie to były jakieś wirusy (zresztą user / temp:) które dawno wykasowałem tylko jakieś wpisy zostały.
A teraz do rzeczy to te katalogi już kilka krotnie sprawdzałem, Installer też
(być moze coś tam zostało bo to trudno określić od jakiego programu jest np. {A472B9E4-0AFF-4F…}, AppData też
zresztą już chyba cały rejestr i system przegrzebałem.
Pewnie już nic nie wymyślisz/my.
Chyba w wolnej chwili będzie trzeba format zrobić (tylko co jeśli problem się powtórzy).
dzięki za próbę pomocy
Lukash1
(Lukash_605500756)
6 Grudzień 2010 20:10
#14
Usuń w Autoruns.
shell:Common Appdata < -C:\ProgramData - patrzyłeś ?
Jeżeli to {A472B9E4-0AFF-4F7B- B25D-F64F8E928AAB} = komponent Visual C++
:idea: Nie ma guziczków :idea: Przeinstaluj Microsoft Visual ,Net Framework itp. Jak to nic nie da ,to ja nie wiem…
Napisz może na support CORAL’a .