Call of duty multiplayer - gra w klatkach

Witam … mam pytanko a mianowicie kupiłem sobie grę call of duty 1 z dodatkiem :slight_smile: na single player wszystko ślicznie chodzi bez zacięcia … no ale zabawa zaczyna się gdy wejdę na internet

tzw cfg jest ustawione a lagometr co chwile staje fps spada nawet do 10 miejscami :confused: grafika ustawiona na najmniejsze detale pingi w granicach 50-60

mój sprzęcik to

MD Sempron Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz

pamięc 250 mb ram

Ati Radeon 9200 niby wszystko pasuje ale w multiplayer klatkuje ocb…?:smiley:

ps: wątpię żeby to była wina internetu bo pingi malutkie a laga brak tylko te ściny …:confused:

Jaki system ? , myśle że za mało ramu

Stanowczo za mało ramu. Do płynnej gry w multiplayer potrzeba co najmniej te 512MB.

windows xp sp2 ;] dodam że inne gry multi takie jak q3 chodzą płynnie :stuck_out_tongue:

Serio ?

Wymagania Quake III Arena

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Wymagania Call Of Duty

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium 4 1.6GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32 MB, 1.2 GB HDD.

Sam sobie odpowiedz na pytanie ;]

Moim zdaniem wymagania tych dwóch gier “troszkę” się różnią.

troszkę xD no ale dlaczego single mi tak nie klatkuje jak w multi :smiley:

Tryb multiplayer ma to do siebie że jest tam zawsze więcej akcji niż w sinlge. Nie potrafię tego dokładnie wyjaśnić ale tryb multiplayer każdej gry wymaga do płynnej gry zawsze więcej ramu niż single. Tam nie grasz z komputerem który jak wiadomo masz u siebie w pokoju. W multi grają gracze z całego kraju / świata. Jak chcesz grać płynnie musisz mieć te 512MB ramu nie ma innej rady.

btw // ta karta graficzna też nie jest pierwszej nowości :stuck_out_tongue:

Bzduraa :evil:

Ja w COD-Uo gram 2 lata i mam podobny sprzęt jak kolega i nic sie nie przcina. Jest to wina sterownka. Tesz takie cos mialem na samym początku zaistlowalem sobie troszeczke starsze sterownki i wszystko działało nie wiem jak w Radonie bo ja mam Gf mx 400 .Popytaj się

jakie są najlepsze sterowniki i napwno gra bedzie dzałała

Lepiej jakbyś zajął się nauką a nie graniem, i pisaniem bezsensu.

hmm może i sterowniki ale gdy zainstaluje inne to inna gra sie sypie i tak w kółko … jakiś czas temu wymieniałem płyte i procka co sie okazało przy jakiejkolwiek grze wyłączało monitor i wywalało tabliczkę VCPU recover zresetował akcelerator graficzny … w ustawieniach ATI w zakładce SMARTGART jest ustawienie prędkości AGP kiedyś miałem 8x teraz mam 4x dlatego , że na 4x monitor sie nie wyłącza itp … może przez te mniejszą prędkość tego całego AGP niektóre gierki tak tną?

mi też się wydaje że to wina sprzętu

słuchajcie zmieniłem przyspieszenie z powrotem na 8x AGP co sie okazało na 1 rzut oka call of duty nie tnie tak bardzo jak przedtem ale pojawia sie kolejny problem który opisałem we wcześniejszym poście ok rok temu przy tych ustawieniach monitor sie wyłączał i wywalało informację VCPU recover zresetował akcelerator graficzny… dalej nie pamiętam :stuck_out_tongue: narazie problem sie nie objawia ale podejżewam ,że to kwestia czasu i znowu zacznie sie coś rypać :stuck_out_tongue:

czekam na jakieś pomysły związane z tym problemem jeśli by sie objawił chciałbym go jak najszybciej usunąć :frowning:

zobacz czy masz zainstalowany najnowszy DirectX (9c)

troche cienka grafa… ramu malutko…

chodzi ci płynnie saper na low?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dokup ramu (kostka 512mb ddr -> 100zł a 1gb -> 150zł)

512MB kupisz już za 75zł :slight_smile: Wiem bo ostatnio kupowałem kuzynowi :stuck_out_tongue:

1GB to już koszt ponad 130zł :slight_smile:

już jest wszystko git zmieniłem AGP z 4x na 8x w biosie dałem AGP fast write disable aby nie wywalało vpu recover i wszystko git :slight_smile: call of duty potnie 2 minuty a potem płynnie :stuck_out_tongue: uff :slight_smile: oby tak dalej pozdrawiam