Witam … mam pytanko a mianowicie kupiłem sobie grę call of duty 1 z dodatkiem na single player wszystko ślicznie chodzi bez zacięcia … no ale zabawa zaczyna się gdy wejdę na internet
tzw cfg jest ustawione a lagometr co chwile staje fps spada nawet do 10 miejscami grafika ustawiona na najmniejsze detale pingi w granicach 50-60
mój sprzęcik to
MD Sempron Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
pamięc 250 mb ram
Ati Radeon 9200 niby wszystko pasuje ale w multiplayer klatkuje ocb…?
ps: wątpię żeby to była wina internetu bo pingi malutkie a laga brak tylko te ściny …
Tryb multiplayer ma to do siebie że jest tam zawsze więcej akcji niż w sinlge. Nie potrafię tego dokładnie wyjaśnić ale tryb multiplayer każdej gry wymaga do płynnej gry zawsze więcej ramu niż single. Tam nie grasz z komputerem który jak wiadomo masz u siebie w pokoju. W multi grają gracze z całego kraju / świata. Jak chcesz grać płynnie musisz mieć te 512MB ramu nie ma innej rady.
btw // ta karta graficzna też nie jest pierwszej nowości
Ja w COD-Uo gram 2 lata i mam podobny sprzęt jak kolega i nic sie nie przcina. Jest to wina sterownka. Tesz takie cos mialem na samym początku zaistlowalem sobie troszeczke starsze sterownki i wszystko działało nie wiem jak w Radonie bo ja mam Gf mx 400 .Popytaj się
jakie są najlepsze sterowniki i napwno gra bedzie dzałała
hmm może i sterowniki ale gdy zainstaluje inne to inna gra sie sypie i tak w kółko … jakiś czas temu wymieniałem płyte i procka co sie okazało przy jakiejkolwiek grze wyłączało monitor i wywalało tabliczkę VCPU recover zresetował akcelerator graficzny … w ustawieniach ATI w zakładce SMARTGART jest ustawienie prędkości AGP kiedyś miałem 8x teraz mam 4x dlatego , że na 4x monitor sie nie wyłącza itp … może przez te mniejszą prędkość tego całego AGP niektóre gierki tak tną?
słuchajcie zmieniłem przyspieszenie z powrotem na 8x AGP co sie okazało na 1 rzut oka call of duty nie tnie tak bardzo jak przedtem ale pojawia sie kolejny problem który opisałem we wcześniejszym poście ok rok temu przy tych ustawieniach monitor sie wyłączał i wywalało informację VCPU recover zresetował akcelerator graficzny… dalej nie pamiętam narazie problem sie nie objawia ale podejżewam ,że to kwestia czasu i znowu zacznie sie coś rypać
czekam na jakieś pomysły związane z tym problemem jeśli by sie objawił chciałbym go jak najszybciej usunąć
już jest wszystko git zmieniłem AGP z 4x na 8x w biosie dałem AGP fast write disable aby nie wywalało vpu recover i wszystko git call of duty potnie 2 minuty a potem płynnie uff oby tak dalej pozdrawiam