Witam!
Wiem, że ten temat był poruszany wiele razy lecz chciałbym się dopytać o jedną ważną rzecz z tym związaną.
Żadne resety drukarki nie rozwiązują problemu, więc zostaje tylko jedna możliwość - wymiana kartridża.
W załączniku jest komunikat błędu jaki mi wyskakuje przy drukowaniu.
Jak na screenie widać to jest problem z kolorowym tuszem. Lecz kolorowego tuszu nie używam od ok. 5 lat, gdyż jest już pusty i zupełnie mi nie potrzebny, a o dziwo zepsuło się coś dopiero teraz (wyczytałem, że problemy z jakimś chipem w kartridżach). I stąd moje pytanie - czy koniecznie muszę kupować ORYGINALNY kolorowy tusz? To jest jednak wydatek powyżej 100 złotych. Ja z tego tuszu nie będę korzystał, ale ten problem uziemił mi to całą drukarkę. W końcu chodzi tylko o to, żeby drukarka mogła rozpoznać by ten kartridż kolorowy po prostu był działający. Więc czy mogę kupić do tego nieoryginalny? Od paru lat kupuję czarny tusz wyłącznie nieoryginalny i takiego problemu jeszcze nie było. Dodam jeszcze, że ten kartridż kolorowy jest oryginalny, ale jak już mówiłem od 5 lat pusty i nie używany.
Proszę o odpowiedź, dziękuję bardzo