Canon Pixma MP220 - uszkodzony kabel?

Witam,

mam od pewnego czasu (2 tyg.) problem z urządzeniem wielofunkcyjnym Canon Pixma MP220. Pomimo reinstalacji sterowników problem nie ustał. :frowning:

Od drukarki często zamiast wydruku otrzymuję pustą kartkę, pół dokumentu lub po prostu drukarka zacina się podczas drukowania i można tak czekać w nieskończoność (lub ją wyłączyć).

Ze skanerem jest gorzej - w kliku programach (MIcrosoft Office Document Scanning, Galerii MS Live itp.) po kliknięciu Podgląd system czeka chwilę, po czym nic się nie dzieje. Po wybraniu opcji Skanuj pojawia się pasek postępu, który mimo że skanowanie się nawet nie rozpoczęło uznaje że już się zakończyło. Skaner wtedy próbuje rozpocząć skanowanie (charakterystyczne dźwięki), po czym tak jakby próbował zacząć - i w tym momencie pasek postępu osiąga 100%. #-o

Podejrzenie uszkodzonego kabla pojawiło się dzisiaj - po ponownym podłączeniu MP220, system zainstalował “Nieznane urządzenie” oraz “Urządzenie kompozytowe USB” a przy próbie wydrukowania pojawiła się informacja, że drukarka jest w trybie offline. :o

Bardzo proszę o pomoc.

Dodane 11.10.2009 (N) 20:02

Jeżeli to coś pomoże - światło skanera przy skanowaniu zmienia kolory - na zielony lub czerwony.