CCleaner 1.34.407

Witam.Bardzo Was proszę o poradę.Chciałem zastosować ten program,ale nie wiem co mam wpisywać jak go otworzę.Chciałem przeczyścić system.Jestem w tych sprawach początkujący(zielony).Jak wpiszę to co nie trzeba albo odznaczę co innego,to powywalam,a potem nie będę mógł odzyskać.Poradżcie mi tak,krok po kroku,co odznaczać,lub co wpisać.Za każdą poradę z góry dziękuję.Pozdrawiam.

Czy to sprawdzona porada, raczej nie przenosze.

Przepraszam,ale nie wiedziałem w jakim dziale to umieścić.Możesz mi poradzić coś w tym temacie? Pozdrawiam.

Nic nie odznaczaj. Cały czas klikaj dalej i dalej i instaluj. Potem jak go uruchomisz to kliknij uruchom cleanera i to wszystko.

Dzięki Ci ogromne,a jeszcze jedno,jak będę wiedział,że program zakończył pracę,i czy nie wyczyści mi z plików które używam.Bardzo Cię proszę o odpowiedż. Pozdrawiam. :slight_smile:

bez obawy. Możesz wszystko kasować. To bezpieczny program. Nie zaznaczaj tylko podopcji zaawansowane :!:

Dzięki Ci bardzo,czy da się go potem usunąć,i czy po usunięciu nie pozostanie po nim coś?Pozdrawiam.

tzn Czy po odinstalowaniu tego programu nic nie zostanie? Nie zostanie

Co to znaczy,Nie zaznaczaj tylko podopcji zaawansowane’’,to znaczy nie stawiać znaczka ,v’’.Gdy otworzyłem ten program,to w okienkach był ten znaczek,v’’.Jak chcę wyczyścić to w tych okienkach mam postawić znaczek ,V’’,czy go usunąć.Bardzo Cię proszę o odpowiedż,bo naprawdę komp wolno startuje.Proszę.Pozdrawiam.

Dla czego nie? Powinien zaznaczyć ptaszka przy "Stare dane Prefetch"to niczym nie grozi.Pozostałe pozostaw nie zaznaczone.

Nie do końca wszystko po skończeniu skanowania przechodzimy do zakładki Problemy>>Skanuj by znaleźć problemy>>Napraw zaznaczone problemy(jeśli są)>>Zapisz>>itd.

A po co go usuwać Przecież to malutki programik,może się zawsze przydać.

Czy za każdym razem będziesz go instalował od nowa?

:slight_smile:

Jak by co nie śmiać się ze mnie , to tak łopatologicznie