CCleaner 1.34.407

(Kyrneh1) #1

Witam.Bardzo Was proszę o poradę.Chciałem zastosować ten program,ale nie wiem co mam wpisywać jak go otworzę.Chciałem przeczyścić system.Jestem w tych sprawach początkujący(zielony).Jak wpiszę to co nie trzeba albo odznaczę co innego,to powywalam,a potem nie będę mógł odzyskać.Poradżcie mi tak,krok po kroku,co odznaczać,lub co wpisać.Za każdą poradę z góry dziękuję.Pozdrawiam.

(lazikar) #2

Czy to sprawdzona porada, raczej nie przenosze.

(Kyrneh1) #3

Przepraszam,ale nie wiedziałem w jakim dziale to umieścić.Możesz mi poradzić coś w tym temacie? Pozdrawiam.

(matty24) #4

Nic nie odznaczaj. Cały czas klikaj dalej i dalej i instaluj. Potem jak go uruchomisz to kliknij uruchom cleanera i to wszystko.

(Kyrneh1) #5

Dzięki Ci ogromne,a jeszcze jedno,jak będę wiedział,że program zakończył pracę,i czy nie wyczyści mi z plików które używam.Bardzo Cię proszę o odpowiedż. Pozdrawiam. :slight_smile:

(Danielm86) #6

bez obawy. Możesz wszystko kasować. To bezpieczny program. Nie zaznaczaj tylko podopcji zaawansowane :!:

(Kyrneh1) #7

Dzięki Ci bardzo,czy da się go potem usunąć,i czy po usunięciu nie pozostanie po nim coś?Pozdrawiam.

(Danielm86) #8

tzn Czy po odinstalowaniu tego programu nic nie zostanie? Nie zostanie

(Kyrneh1) #9

Co to znaczy,,Nie zaznaczaj tylko podopcji zaawansowane'',to znaczy nie stawiać znaczka ,,v''.Gdy otworzyłem ten program,to w okienkach był ten znaczek,,v''.Jak chcę wyczyścić to w tych okienkach mam postawić znaczek ,,V'',czy go usunąć.Bardzo Cię proszę o odpowiedż,bo naprawdę komp wolno startuje.Proszę.Pozdrawiam.

(Leon$) #10

Dla czego nie? Powinien zaznaczyć ptaszka przy "Stare dane Prefetch"to niczym nie grozi.Pozostałe pozostaw nie zaznaczone.

Nie do końca wszystko po skończeniu skanowania przechodzimy do zakładki Problemy>>Skanuj by znaleźć problemy>>Napraw zaznaczone problemy(jeśli są)>>Zapisz>>itd.

A po co go usuwać Przecież to malutki programik,może się zawsze przydać.