Witam.
Często pożyczam mamonę i jestem zmuszony prowadzić swego rodzaju ewidencję.
Jak by jeszcze było mało, te większe wydatki także chciałbym odnotowywać i móc planować dalsze wydatki,
kredyty itd.
Chciałbym aby program obsługiwał koszta stałe, kredyty, pożyczki, kontrahentów itd.
Te wszystkie dane dobrze by było, jakby potrafił zgrabnie zaprezentować w postaci raportu (m.in. procentowo)
i/lub na wykresie.
Ważne jest dla mnie, aby dane można było wyeksportować/zaimportować do arkusza kalkulacyjnego.
Zadania te w miarę dobrze rozwiązywał program: Procent, ale jest płatny i wymaga wielu poprawek (a prace nad
nim stanęły w miejscu).
Ciekawie też wygląda ePortfel, ale wersja Lite jest bardzo ograniczona w raportach i ten system katalogowania
(filtrowania) przychodów/rozchodów.
AceMoney, też ma duże możliwości, ale który wybrać?
Z góry dziękuję za pomoc i szczególnie za posty z uzasadnieniem:)