Chciałbym założyć kafejke internetową na wsi

siema wszyskim chciałbym założyć własną kafejke internetową nawsi obok szkoły podstawowej .

z przeprowadzonej ankiety wiem ze niewiele dzieciaków ma tam komputrery a co mówiąc o doctepie do internetu . NAPISZCIE MI CZY TEN POMYSŁ MA SENS ??

a tak właściwie to potrzebuje info na tenat jakich potrzebuje zezwolen by muc zrealizowac pomysł , jaki sprzet powinien byc na początku w takiej kafejce , jakie łącze powinienem wziąc z TP.sa , i czego potrzebuje jeszcze by to ruszyło …

Pomysł bardzo dobry, wg mnie warty realizacji.

Co do papierkowych spraw to nie znam się za bardzo, ale na pewno musisz zarejestrować działalności gospodarczą, o ile chcesz pobierać pieniądze za korzystanie z kafejki.

Co do sprzętu, wszystko zależy ile chcesz włożyć w to pieniędzy. Jeżeli nie masz zbyt dużo rozwiązaniem mogą być używane, słabsze zestawy komputerowe, możesz też np. oszczędzić na dyskach twardych kupując kompy z więcej niż 256mb ramu i odpalanie na nich systemów typu live-cd, najlepiej upolować zestawy z zamontowaną już kartą sieciową, inaczej musiałbyś do każdego kompa dokupić…

PS. Przede wszystkim musisz wiedzieć czy mieszkańcy byliby taką kafejką zainteresowani, to po pierwsze :wink:

Weź DSL 2Mb, PC tak 6 na start. Pomysł doby. Z tym, że muszisz liczyć się z kosztami. Prąd, internet, ogrzewanie, cena promocyjna, jakieś talony do szkoły dla najlepszych uczniów itp.

Obejrzyj sobie w pon. o 23:30 na TVN magazyn “Firma” i będziesz wiedział jak sie pisze biznes palan itp.

Dzięki z dobre słowo jednak wejde w to

s moich informacji wiem juz ze mieszkancy a szczegulnie młodziez byliu by zainteresowani taką kafejką gdzie mogli by pograc w gierce poczatowac i dowiedziec sie wiecej o internecie

moja kafejka przewidje 5 kompów ma początek a w puzniejszym okresie rozbudowe o nastepne 8 sztuk ponadto zaplanowałem sprzedaż napoji i czegoś na ząb

co do tych talonów ciekawy pomysł godny do wykożystania .