Chłodzenie do quada 6600

Witam jezeli chodzi o chlodzenia do kompa jestem zielony kompletnie chcialbym kupic jakies gdyz aktualnie mam standardowe intela ktore ma 8lat juz i napewno nie dziala jak nalezy poniewaz procek gdy nic nie robie dochodzi do 65 stopni a gdy odpalam gierke nawet do 85… Czy ktos moglby polecic jakies spoko chlodzenie aby znizyc ta temperature tak w granicach 100zl?

Troszkę jakbyś dołożył to masz idealnie na: http://allegro.pl/chlodzenie-cpu-silent … 76038.html

Tylko rodzi się pytanie jaka jest wysokość obudowy od podstawki procesora?

Tzn? Jak mialbym odmierzyc? :smiley:

Przykład:

Od płyty głównej do końca obudowy.

Okolo 20cm

bierz he1225 najbardziej opłacalne chłodzenie;]

a jak obudowa za mała to klape otworzyć jakiś mega problem to raczej nie jest ;]

Dodane piątek, 12 lipca 2013, 01:34

moge dodać że temperatury faktycznie masz wysokie.

ja mam q6600 bez OC i ma max 40 stopni w IDE w obciązeniu max 70 stopni prime 95;]

w grach mniej bo 100% nie wykorzystują czesto.

mam stare chłodzenie coolermastera ;]

Cześć,

pierwsze co zrób to porządnie przeczyść obecne boxowe. Łopatki radiatora przemyć nawet wodą, łopatki wentylatora chusteczką higieniczną. Do tego montaż nowej pasty termoprzewodzącej - powinno obniżyć to wszystko temperatury znacznie.

Z wyrazami szacunku,

Lewanxd

^up dokładnie. Ja do sprawy podchodzę bardziej kompleksowo. Odkręcam wentylator od radiatora i rozkładam go na czynniki pierwsze. Część z łopatkami myję w ciepłej wodzie, później wycieram do sucha. Część z silniczkiem czyszczę szczotką z kurzu. Radiator porządnie przedmuchuje odkurzaczem. Przed złożeniem smaruję ośkę wirnika kilkoma kroplami oleju. Procesor i radiator ze starej pasty czyszczę denaturatem lub dezodorantem. Efekt - chłodzenie prawie jak nowe. Tylko uważaj na małą plastikową zawleczkę na ośce silniczka, żeby jej nie połamać i nie zgubić.

Tylko najpierw zdemontuj ten Cooler potem go przeczyść, wymień pastę i temperatury powinny trochę zmaleć.