Nie wiem co sie dzieje od jakiegos czasu tzn. od jakiegos tygodnia zrywa mi sie polaczenie z neo. Modem przestaje działać -1 światełko na modemie sagem mryga. Mam zainstalowana Pande Platinum (wersja 30 dniowa)- Panda nic nie wykrywa.
Ad-Aware SE Personal ciagle pokazuje te same infekcje:
( to chyba nie sa do konca infekcje - ale je kasuje) MRU list (6 objects Total) ArchiveData(auto-quarantine- 2005-11-30 01-30-13.bckp)
Mam problemy z pamiecia operacyjna - choc wczesniej nic takiego sie nie działo i wyskoczył mi raz bład z USB . System operacyjny win 98. Pozdrawiam Maja
Majka: Zadzwoń do TPSA i powiedz co sie dzieje niech wszystko sprawdzą jak będzie ok to zainstaluj na nowo oprogramowanie lub odinstaluj dołączone od tepsy i urzyj wbudowanego windowsowego, jak nadal będzie rozłączało to będziemy myśleli
modem juz nie jest zieloniutki tylko źolty a potem czerwony :-/ ( trojkacik- aktywnosc modemu) aj juz z TP SA nie mam ochoty gadac - mam 4 neo w 4 roznych miejscach na te same dane … ( nazwa uzytkownika) juz mam dość proszenie ich o pomoc
Majka, a która lampka mruga? ADSL ? PWR świeci cały czas? Nie wiem czy wiesz, z tego co piszesz
to wynika, że jest możliwość próby logowania się na Twoich hasłach podczas pracy już jednego zalogowanego modemu, co może powodować rozwalanie jego synchronizacji ! Lub faktycznie masz problem z linią telefoniczną, zgłoś na 9393, sprawdzą
ostatnio Pan sie rozłaczył TP SA … i wciskał mi nie moje slowa :> jak mowie ze nie dziala przeglądarka ani komunikatory to ten mi wciska ze powiedziałam przed chwilą ze dzialają - a ja mowiłam ze dzialaly przed awarią :> ale kolejny raz zadzwoniłam :-/ kazali mi odinstalowywac neo i sagem - to sama zrobiłam 1) z plytki 2) ze stonki sagem i potem polaczenia int. :-/ … nic zrobiłam o co mnie prosił i dalej zrywa :> mam teraz dwa … zrywajace
Złączono Posta: 30 Listopad 2005, 21:26:22
:-/ nabywca neo jest ta sama firma, kt ma rozne siedziby i rozne tel to nie wplywa na jakość neo ( wszedzie powinny być one bez zarzutu - a chodzilo mi tylko o to że mając tak duzo polaczen z TPSA noe - czesto do nich dzwonie i daja te same rady za kazdym razem :-/
Majka, Ty dzwonisz na 0800…, tam siedzą sami “informatycy” z TPSA ! Zadzwoń na 9393, zgłoś “szumy, trzaski, zakłócenia i zaniki sygnału”. Jeśli z twoją linią będzie coś nie tak, to przyjdzie monter z firmy świadczącej usługi dla TPSA i musi usunąć usterkę! Wiem co mówię, bo sam pracuję w takiej firmie ! W Tepsie nie ma już monterów!
Jeśli miga pierwsza doda to prawdopodobnie problemem jest zasilanie portu USB. Jeśli grzebałaś ze sterownikami USB to je usuń i zainstaluj na nowo lub najlepiej reinstall windowsa.
Przyczyną awarii mogło być przeciążenie portu USB jeśli podłączyłaś jakieś urządzenie do drugiego wejścia i potym neo przestało działać.
Sprawdź czy modem kumpla będzie chodził na twoim kompie.
Jeśli nie to spalone jest USB.
Zakup kartę USB na pci, lub wymiana płyty.
Możliwe też że masz starego kompa i nie wyrabia z prądem - wymień wtedy zasilacz na mocniejszy.
Inna sprawą jest że czesto zdarza się że niektóre egzemplarze modemów do neo maja wadę fabryczną - same się rozłączaja.
Wady fabrycznej nie ma … dzwoniłam pod 9393 rzeczywiscie coś z łaczem … bylo nie tak -juz mnie nie zozłancza ale … nie działa mi port USB db - wyłancza sie skaner i kamerka :-/ moze coś z rozgaleźnikiem - ale jak narazie neo dziala. Trzymam kciuki żeby juz tak zostało. Dziekuje za rady … Pozdrawiam Pa.