Chyba USB


(Maja30 44) #1

Witam Was

Nie wiem co sie dzieje od jakiegos czasu tzn. od jakiegos tygodnia zrywa mi sie polaczenie z neo. Modem przestaje działać -1 światełko na modemie sagem mryga. Mam zainstalowana Pande Platinum (wersja 30 dniowa)- Panda nic nie wykrywa.

Ad-Aware SE Personal ciagle pokazuje te same infekcje:

  1. ( to chyba nie sa do konca infekcje - ale je kasuje) MRU list (6 objects Total) ArchiveData(auto-quarantine- 2005-11-30 01-30-13.bckp)

Referencefile : SE1R76 22.11.2005

======================================================

MRU LIST

;»»»»»

»»»»»

obj[0]=MRU RegReference : software\microsoft\direct3d\mostrecentapplication name

obj[1]=MRU RegReference : software\microsoft\direct3d\mostrecentapplication name

obj[2]=MRU RegReference : .DEFAULT\software\microsoft\directinput\mostrecentapplication name

obj[3]=MRU RegReference : .DEFAULT\software\microsoft\directinput\mostrecentapplication id

[b]2) Aleksja [/b]

ALEXA

»»»»»»»

»»»»»»»

»»»»»»»

»»»»»»»

»»»»»»»

»»»

obj[14]=Regkey : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}

obj[15]=RegValue : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} "MenuStatusBar"

obj[16]=RegValue : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} "Script"

obj[17]=RegValue : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} "clsid"

obj[18]=RegValue : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} "Icon"

obj[19]=RegValue : software\microsoft\internet 

3) TRACKING COOKIE

»»»»»»

»»»»»»»

»»»»»»»

»»»»»»»

»»»»»»»

»»»»

obj[10]=IECache Entry : Cookie:maja@www.addfreestats.com/cgi-bin

obj[11]=IECache Entry : Cookie:maja@stat.4u.pl/cgi-bin/

obj[12]=IECache Entry : Cookie:maja@tradedoubler.com/


 [b]Spybot - Search & Destroy pokazuje: [/b]

DSO Expoloit

Hkey_User\DEFAULT\Software\Mikrosoft\Windows

i nie idzie sie tego pozbyć

Mam problemy z pamiecia operacyjna - choc wczesniej nic takiego sie nie działo i wyskoczył mi raz bład z USB . System operacyjny win 98. Pozdrawiam Maja


(Piti Dto) #2

skorzystaj z jakiegoś antywirusa ktory usuwa wirusy z pamięci np. pandy lub oczyść rejestr easy cleanerem. Wszystko rob w trybie awaryjnym


(Maja30 44) #3

Panda nic nie znalazła … od poczatku zainstalowania


(Piti Dto) #4

a easy cleanerem probowales czyscic rejestr ?


(Maja30 44) #5

tak nic nie znalazł :-/ i jeszcze mks vir nic …


(Neone1) #6

najpierw zadzwon do TPSY i zglos usterke prawdopodobnie to z przyczyn technicznych tpsa!! mialem podobny problem !!


(Piti Dto) #7

a w jaki sposób dokladnie zrywa sie neo+ ? jest jakis komunikat czy poprostu nagle nie dziala net ?


(Maney691) #8

Neone napisał

I ma całkowitą rację! Robię w tej branży :smiley: i zacznij od tepsy!


(lazikar) #9

Majka zanim cokolwiek wkleisz na forum to sformatuj to odpowiednio. nastepnym razem wywale to w kosmos.


(Dod) #10

Majka: Zadzwoń do TPSA i powiedz co sie dzieje niech wszystko sprawdzą jak będzie ok to zainstaluj na nowo oprogramowanie lub odinstaluj dołączone od tepsy i urzyj wbudowanego windowsowego, jak nadal będzie rozłączało to będziemy myśleli


(Maja30 44) #11

modem juz nie jest zieloniutki tylko źolty a potem czerwony :-/ ( trojkacik- aktywnosc modemu) aj juz z TP SA nie mam ochoty gadac - mam 4 neo w 4 roznych miejscach na te same dane … ( nazwa uzytkownika) juz mam dość proszenie ich o pomoc :slight_smile:


(Piti Dto) #12

przeloz neo do innego portu USB moze to pomoze bo mnie kiedys tez rozłączalo


(Maja30 44) #13

ok zrobie tak tylko ja mam przedluzaczo - rodzielnik :-/ USB ale co tam … moze pomoze.

Złączono Posta : 30 Listopad 2005, 21:11:42

lazikar

Jak mam sformatowac? :?


(Maney691) #14

Majka, a która lampka mruga? ADSL ? PWR świeci cały czas? Nie wiem czy wiesz, z tego co piszesz

to wynika, że jest możliwość próby logowania się na Twoich hasłach podczas pracy już jednego zalogowanego modemu, co może powodować rozwalanie jego synchronizacji ! Lub faktycznie masz problem z linią telefoniczną, zgłoś na 9393, sprawdzą :smiley:


(Maja30 44) #15

ostatnio Pan sie rozłaczył TP SA … i wciskał mi nie moje slowa :> jak mowie ze nie dziala przeglądarka ani komunikatory to ten mi wciska ze powiedziałam przed chwilą ze dzialają - a ja mowiłam ze dzialaly przed awarią :> ale kolejny raz zadzwoniłam :-/ kazali mi odinstalowywac neo i sagem - to sama zrobiłam 1) z plytki 2) ze stonki sagem i potem polaczenia int. :-/ … nic zrobiłam o co mnie prosił i dalej zrywa :> mam teraz dwa … zrywajace

Złączono Posta : 30 Listopad 2005, 21:26:22

:-/ nabywca neo jest ta sama firma, kt ma rozne siedziby :slight_smile: i rozne tel to nie wplywa na jakość neo ( wszedzie powinny być one bez zarzutu - a chodzilo mi tylko o to że mając tak duzo polaczen z TPSA noe - czesto do nich dzwonie i daja te same rady za kazdym razem :-/


(Maney691) #16

Majka, Ty dzwonisz na 0800…, tam siedzą sami “informatycy” z TPSA :stuck_out_tongue: ! Zadzwoń na 9393, zgłoś “szumy, trzaski, zakłócenia i zaniki sygnału”. Jeśli z twoją linią będzie coś nie tak, to przyjdzie monter z firmy świadczącej usługi dla TPSA i musi usunąć usterkę! Wiem co mówię, bo sam pracuję w takiej firmie ! W Tepsie nie ma już monterów!


(Winker23) #17

Jeśli miga pierwsza doda to prawdopodobnie problemem jest zasilanie portu USB. Jeśli grzebałaś ze sterownikami USB to je usuń i zainstaluj na nowo lub najlepiej reinstall windowsa.

Przyczyną awarii mogło być przeciążenie portu USB jeśli podłączyłaś jakieś urządzenie do drugiego wejścia i potym neo przestało działać.

Sprawdź czy modem kumpla będzie chodził na twoim kompie.

Jeśli nie to spalone jest USB.

Zakup kartę USB na pci, lub wymiana płyty.

Możliwe też że masz starego kompa i nie wyrabia z prądem :stuck_out_tongue: - wymień wtedy zasilacz na mocniejszy.

Inna sprawą jest że czesto zdarza się że niektóre egzemplarze modemów do neo maja wadę fabryczną - same się rozłączaja.


(Maja30 44) #18

Wady fabrycznej nie ma … dzwoniłam pod 9393 rzeczywiscie coś z łaczem … bylo nie tak -juz mnie nie zozłancza ale … nie działa mi port USB db - wyłancza sie skaner i kamerka :-/ moze coś z rozgaleźnikiem - ale jak narazie neo dziala. Trzymam kciuki żeby juz tak zostało. Dziekuje za rady … Pozdrawiam Pa.