Ciągłe rozłączanie internetu

Witam serdecznie

Od pewnego czasu (kilka tygodni) zauważyłem ciągłe rozłączanie internetu. Występuje to kilka, a czasami kilkanaście razy w przeciągu 6-7 godzin (przez ten czas komputer jest cały czas włączony). Dodatkowo odzyskiwanie połączenia zajmuje od kilkunastu sekund do kilku minut (nie wiem od czego to zależy).

Poszperałem trochę i znalazłem podobny problem na tym forum. Dotyczył on programu Akamai Net Session Interface, który rzekomo miał być przyczyną problemu. Powiedziałbym, że jest to prawda, gdyż program jak i problemy z łączem pojawiły się w podobnym czasie. Program Akamai Net Session zostawiłem wtedy w spokoju, gdyż nie wiedziałem, że może on być powodem rozłączania internetu. Wczoraj jednak postanowiłem postąpić tak jak jeden z użytkowników tego forum, czyli odinstalowałem Akamai Net Session. Problem jednak całkowicie nie ustał. Rozłączanie internetu nadal występuje jednak rzadziej. Przeskanowałem następnie programem Malwarebytes Anti-Malware, który nic nie wykrył. Dlatego proszę o sprawdzenie logów, możliwe, że program Akamai Net Session zostawił coś po sobie lub problem leży gdzieś indziej.

LOG z programu OTL:

http://wklejto.pl/155733

Extras:

http://wklejto.pl/155735

PS. Nie wiem czy może być to istotne jednak zauważyłem, że modem dziwnie się zachowuje (wcześniej tak nie robił) Chodzi mi mianowicie o kontrolki. Podczas normalnej pracy wszystko wygląda w porządku, kontrolki od: power, cable, pc są zapalone, data mruga, a test nie świeci. Kiedy komputer jest wyłączony wszystkie kontrolki są zapalone, wcześniej (przed pojawieniem się problemu z rozłączaniem internetu) zapalone były tylko kontrolki od power i cable. Dodatkowo podczas rozłączania internetu przy włączonym komputerze gasną wszystkie kontrolki oprócz power, po kilku sekundach zapalają się wszystkie i tak świecą przez parę sekund. Kontrolka od pc zapala się jako pierwsza, zaś od cable potrafi być wyłączona przez kilka minut. Po tym czasie wszystko wraca do normy, również identyfikowanie sieci potrafi trwać kilka minut po rozłączeniu.

Masz zamiar stosować się do wszystkich głupich porad udzielanych na tym forum?

Czy Firefox lub jakieś gry mogą wpływać powodować taki problem?

Nie widać żadnej aktywnej infekcji.

Odinstaluj:

Yontoo 2.051

SoftwareUpdater

Akamai NetSession Interface

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Później kliknij Sprzątanie.

Myślę, że kiedy łącze jest obciążone (10 otwartych kart, pobieranie w tle) rozłączanie występuje częściej.

Nie znam się na tym, także nie wiem czy skrypt, który podałeś miał pomóc w problemie rozłączania internetu. Jeśli tak to muszę stwierdzić, że problem nadal występuje.

No to może wina modemu a nie infekcji.

Witam,

Ja również mam taki sam problem zrobiłem wszystko to co kolega, odinstalowałem ten program, przeskanowałem Malwarebytes Anti-Malware i antywirusem i nic nie wykryło. Net mi bardzo spowolnił i wejście na jakąkolwiek stronę zajmuje ok 3 min. Nie sądzę by był to problem z Firefox’em bo na innych przeglądarkach jest tak samo i na pewno to też nie jest problem routera bo mój również zachowuje się dziwnie jak ja jestem na necie a u współlokatora wszystko chodzi dobrze. Dołączam logi z OTL:

http://www.wklejto.pl/156296

http://wklej.org/id/1008786/

i z Security Check:

http://www.wklejto.pl/156298

Nie znam się dokładnie na OTL i nie chce coś sobie popsuć w systemie, więc jak ktoś mógłby przejrzeć moje logi i napisać mi skrypt do OTL albo powiedzieć jak mam to zrobić by nic nie zepsuć i czy najpierw mam skanować ze skryptem czy najpierw włączyć sprzątanie? I co dokładnie robi sprzątanie bo mam win7 i czytałem komentarze że na win 7 po sprzątaniu ludzie często mają problemy np. z uruchomieniem komputera.

Z góry dzięki za pomoc.