Ciągłe rozłączanie routera z internetem

Witam, posiadam internet stacjonarny w Orange. Komputer jest podłączony z routerem Netgear za pomocą kabla Etnhernet. Router co jakiś czas rozłącza się z internetem, dwie lampki (czasem jedna) gasną i po chwili przerwy widać, że ponownie łączy z internetem (regulanrie migające dody). W czym problem? Proszę o pomoc, nie znam się na tyle, aby móc samemu rozwiązać ten problem

Sprawdź w statystykach routera, ale wygląda jakby router tracił synchronizację z linią. Warto by zgłosić usterkę do orange.

Jak to z Orange bywa, robią coś na odczep się i żeby odhaczyć. Zgłaszałem awarie, i to wiele razy. Raz pan pogrzebał w kablach to telefon domowy padł, ale za to internet  hulał. Następnym razem jak naprawił telefon, to spadła szybkość i wzrosła częstotliwość rozłączeń 

hiohio

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Przy orange/neostrada przeważnie raz na dobę sam się rozłącza, czasami częściej (zmienne IP)…