Ciągłe zacinanie się gry [Counter Strike]

Witam,

otóż mam nie typowy problem(może ktoś już się spotkał się z tym problemem). Gram sobie w CS’a, nie jestem w stanie powiedzieć po jakim okresie czasu - zawieszka (5fps), wiszę…muszę zminimalizować grę i odczekać 15 sekund by to przeszło. To jest dręczące, gdyż to się nie dzieję raz czy dwa, natomiast ciągle…

Proszę o pomoc oraz z góry dziękuję.

Jaka karta graficzna?

GeForce 8500 GT.

By móc pociągnąć CS’a na optymalnych 100 FPS’ach w akceleratorach firmy NVIDIA należy wyłączyć opcję synchronizacji pionowej, która nie wiadomo czemu, gryzie się z counter’em obniżając nam liczbę FPS.

Co zrobić:

  • uruchamiamy Panel Sterowania NVIDIA (w prawym dolnym rogu pulpitu ikonka nvidii)

  • wybieramy “Ustawienia 3D”

  • w części zatytułowanej “wygląd” wybieramy “Wyreguluj na podglądzie ustawienia obr.”

  • zaznaczamy “Dla obrazy 3D stosuj ustawienia zaawansowane”, a potem “Zaprowadź mnie tam”

  • w nowo otwartym okienku szukamy pozycji “Synchronizacja Pionowa” i wyłączmy ją zmieniając parametr na “Siła wyłączona” (lub “Wyłącz” - w zależności od karty :smiley: )

  • dla pewności uruchamiamy kompa od nowa.

Jaki masz internet? Podkręcałeś może wcześniej procka albo kartę graficzną?

Z tymi fps’ami wiem, żadna nowość…

Internet 1Mb - nie wiem czy to ma związek z zacinaniem się gry na 10,15 sekund, fpsy spadający do 5,10…Potem wraca wszystko do normy (ciągle 100FPS.)

Nic nie podkręcałem.

Ale chodzi mi o to czy rz kabel. Częstoadiówka czy taki prze ten pierwszy strasznie pinguje i przycina grę. Ewentualnie daj logi z combofixa i hijackthis. Niestety z logami na pewno Ci nie pomogę bo się nie znam (musisz liczyć na innego forumowicza :P) A pytałem się czy podkręcałeś, bo mój kumpel kiedyś podkręcał procka i teraz cały komp co jakiś czas tnie mu się na 5-10 sekund.

Log HijackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 14:12:01, on 2009-02-25

Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16791)

Boot mode: Normal


Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe


R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [AlcoholAutomount] "C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 52\axcmd.exe" /automount

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA LOKALNA')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA SIECIOWA')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe


--

End of file - 3039 bytes

W logu nic nie widzę

Podaj log z Combofix

Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link

Log combofix:

http://wklej.org/id/60364/

W logu nic nie widzę

usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

Jakiego masz procka ?

http://www.amd.com/us-en/assets/content … er_113.zip

Jesli amd - zainstaluj to , reset i graj :wink: