Ciągły crash programów i przeglądarek


(Sebastian Slusarczyk) #1

Witam,

 

Znajomy podrzucił mi komputer w celu sprawdzenia co jest powodem ciągłego crashowania wszelkich aplikacji a przede wszystkim przegladarek z ktorych najczesciej korzysta. Przeskanowalem komputer ESET Endpoint Antyvirus oraz ADWcleaner i niestety programy te niewiele wykazały i komputer dla nich był "czysty". Przed założeniem tematu postanowilem zrobic skan w OTL i GMER bowiem to chyba podstawa do analizy mojego problemu. Poniżej linki do logów. Bardzo proszę o pomoc i ewentualne instrukcje co teraz lub co jeszcze mam zrobić aby wyeliminować błąd.

 

OTL - http://wklej.org/id/1647618/

Extras - http://wklej.org/id/1647617/

GMER - http://wklej.org/id/1647615/

 


(Atis) #2

Nowy log obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool


(Sebastian Slusarczyk) #3

zeskanowałem według instrukcji, poniżej logi:

 

FRST - http://www.wklej.org/id/1647676/

Addition - http://www.wklej.org/id/1647677/

 

w razie W dołączam też:

Shortcut - http://www.wklej.org/id/1647678/


(Atis) #4

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-3703847966-2924987983-1398039147-1000\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-3703847966-2924987983-1398039147-1000\...\Run: [SpeechEngines] => C:\Users\Waldek\AppData\Roaming\SpeechEngines\spcommon.exe [36352 2015-01-21] (Sails Talks Wellborn Wellbalanced)
HKU\S-1-5-21-3703847966-2924987983-1398039147-1000\...\Run: [Devimifs] => C:\Users\Waldek\AppData\Local\Temp\dmocclnt.exe [305664 2015-01-19] (Crevasses Equations) <===== ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3703847966-2924987983-1398039147-1000 -> No Name - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No File
websitelogon_toolbar@truesuite.comS3 intaud_WaveExtensible; system32\drivers\intelaud.sys [X]
S3 iwdbus; system32\DRIVERS\iwdbus.sys [X]
S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [X]
S3 RSPCIESTOR; system32\DRIVERS\RtsPStor.sys [X]
S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [X]
S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X]
S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X]
U3 ufdirpob; \??\C:\Users\Waldek\AppData\Local\Temp\ufdirpob.sys [X]
2015-02-25 22:07 - 2015-02-25 23:18 - 00000000 ____ D () C:\AdwCleaner
2015-02-11 03:35 - 2015-02-11 03:35 - 00000000 _____ () C:\Windows\SysWOW64\shoD16E.tmp
C:\Users\Waldek\AppData\Roaming\SpeechEngines
Task: {7187EE63-2230-4E1F-93CD-B7178D100B78} - System32\Tasks\Norton Identity Safe\Norton Error Processor => C:\Program Files (x86)\Norton Identity Safe\Engine\2013.3.0.26\SymErr.exe
Task: {7D911639-2569-4911-97D8-4D9C20DCF68F} - System32\Tasks\Norton Identity Safe\Norton Error Analyzer => C:\Program Files (x86)\Norton Identity Safe\Engine\2013.3.0.26\SymErr.exe
Task: {818FDD73-AE51-42B9-83EC-C3531E065C6B} - System32\Tasks\{64892BEA-911C-46D2-9442-F0150A18148E} => Chrome.exe 
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\29761370.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\29761370.sys => ""="Driver"
CMD: sc config "Mobile Partner. RunOuc" start= demand
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Sebastian Slusarczyk) #5

zgodnie z instrukcją ponizej linki do logow:

 

fixlog - http://wklej.org/id/1647702/

FRST - http://wklej.org/id/1647703/

 


(Atis) #6

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

S3 intaud_WaveExtensible; system32\drivers\intelaud.sys [X]
2015-02-26 01:51 - 2013-08-19 22:59 - 00000000 ____ D () C:\Windows\System32\Tasks\Norton Identity Safe
CMD: sc config "Mobile Partner. RunOuc" start= demand
DeleteQuarantine:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Skasuj folder C:\FRST

Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Odinstaluj:

Adobe Reader X

Java 7 Update 45

Java 6 Update 27

Zainstaluj:

Adobe Reader XI 11.0.10

Java 8 Update 31


(Sebastian Slusarczyk) #7

Bardzo dziekuje za szybką i skuteczna pomoc, problem poki co zniknal.